Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Op deze foto lijkt de pony wel overbeet te hebben, verder is dit echt te onnatuurlijk naar mijn idee, de neusgaten lijken niet meer op de neus te passen. Dit valt bij mij onder de noemer: Misvormd hoofd.
horseranch"]
[quote="Sjuimpje schreef:Op deze foto lijkt de pony wel overbeet te hebben, verder is dit echt te onnatuurlijk naar mijn idee, de neusgaten lijken niet meer op de neus te passen. Dit valt bij mij onder de noemer: Misvormd hoofd.
horseranch schreef:Hè bah, vervelend als weer WPN-freaks en haflingergekken zich met de discussie gaan bemoeien.
Citaat:En Billy boy, je hoeft niet bang te worden hoor, we bijten echt niet !!
Citaat:Het is gewoon een FEIT dat de arabier een PAARDENRAS is nogmaals !!!
Citaat:En ja, arabierenveulentjes zijn net schattige poppetjes, kleine hertjes, als het beestje maar een naam heeft. Ik kan er ook niks aan doen dat de arabier foktechnisch het best in elkaar zit, sorry !!!!
Citaat:Ik zal je dit vertellen: ook al zijn morgen alle Arabieren in een keer uitgestorven, dan draait de wereld nog gewoon door hoor.
Arabsrulezz"]
[quote="Chiqa schreef:Ja die van Franca vindt ik weer hartikke mooi, maar wat vinden jullie van dit hoofdje?