Ik was mijn hoofdstel vergeten
Dus wisselde met serena af met het hoofdstel.. En aangezien ik haar opzich wel kan houden met halster heb ik zo rond gereden. 't was even niet anders Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus wisselde met serena af met het hoofdstel.. En aangezien ik haar opzich wel kan houden met halster heb ik zo rond gereden. 't was even niet anders

Goldy heeft hem niet aangehad, stond niet mooi bij haar roze halster. Ik zei al tegen m'n moeder; Had beter laatste kunnen worden en dan een roze lintje krijgen 
), hij blijft liever nog even model en gaat daarna nadenken over een entertainmentcarriere. Maar wellicht veranderd hij volgend jaar van gedachten
grid schreef:Corinne had je je strik nog opgehaald? Je was 5e bij Springenmaar toen zag ik je niet
corinne1981 schreef:grid schreef:Corinne had je je strik nog opgehaald? Je was 5e bij Springenmaar toen zag ik je niet
Oh! Echt waar!!!!! Ik dacht dat ik laatste of zo zou zijn, dus ik ben meteen naar huis gegaan (mijn hulp moest overigens ook naar huis)... He, wat jammer.
Hebben ze hem toevallig nog bewaard? Dan mogen ze hem op mijn kosten wel opsturen hoor. Ik bewaar altijd graag de strikken die ik win aangezien ik eigenlijk nooit wedstrijden rij.
Echt erg. 

want we willen dan wel ook graag de mogelijkheid tot rijden v 2 proeven bieden 
en dat waren we eigenlijk dit jaar weer van plan 
Helaas is 3 juli tegelijk met de koudbloedenwedstrijd in Heeze 
maar mocht je willen voorkomen dat je op de reserve lijst komt dan gewoon vroeg inschrijven
We zullen op bokt wel laten weten wanneer je weer kunt inschrijven, zal weer zo'n 3mnd van te voren zijn
Maar dat was toch ook een erg leuk onderdeel!
Er was dit jaar al stuk meer animo voor springen dan vorig jaar dus wellicht is 1 van genoemde dingen misschien toch een mogelijkheid?!
Op 2 dagen zou wat mij betreft prima zijn. En ík vind 1 proefje voldoende
Maar kan je niet gewoon 2 proefjes doen, en dan de 2e dag het springen als "afsluiter"? Dan kan je het altijd nog af lassen als er te weinig animo voor is. Desiree_1993 schreef:@Miracle, jou heb ik ook gezien inderdaad! Wel een leuk paardje had je!
Verder heel veel mensen gezien maar weinig gesproken. Kiim, Wiskybokjes en Olga88 wel gesproken maar die kende ik al haha. En Dippie25 even
, je was een fijne ringmeester(es?)
.
En leuk van de fotograven die kwamen fotograferen! Stonden een paar van jullie rond 14 uur bij ring 2?
En echt balen Kim dat je was gevallen. Wel leuke actiefoto's
.
Linsey zei dat jij een Bokker was dus toen heb ik tussendoor wat gefotografeerd.
).
en deze zomer hadden we nog een stuk meer inschrijvingen dus daar zou een deel dan ook al niet van mee kunnen doen
dus dan zou het óf buiten moeten (en dan is het tegelijk met dressuur) óf dus maar 1 proefje