Koudbloedendag te Heeswijk-Dinter (NB), wie doet er mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:31

SSDesign, horseslii hebben foto's gemaakt.. En nog wat mensen, maar deze weet ik zo op te noemen

Ik was mijn hoofdstel vergeten :') Dus wisselde met serena af met het hoofdstel.. En aangezien ik haar opzich wel kan houden met halster heb ik zo rond gereden. 't was even niet anders
Laatst bijgewerkt door Change_ op 05-06-11 23:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Nessie

Re: Koudbloedendag te Heeswijk-Dinter (NB), wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:32

Oh dat is niet handig nee ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:34

Kijk hoe blij mijn doos was met haar strikkie
Afbeelding
_O-

Oh dat filmpje van mij, waar die 'm peert bij de vlaggenrace is echt erg Roos :')

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:35

Moet je hier posten :)) Vind het commantaar van de mensen er bij nog het leukse, sooo die gaat hard.. en iedereen OOEEE
Laatst bijgewerkt door Change_ op 05-06-11 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:35

hahaha nou ik denk dat het live ook wel leuk was :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:36

Ze was liever 1e geweest :P Goldy heeft hem niet aangehad, stond niet mooi bij haar roze halster. Ik zei al tegen m'n moeder; Had beter laatste kunnen worden en dan een roze lintje krijgen :P

Ik zag alleen maar trekpaarden bij die vlaggenrace

Had ik Wolder mee moeten hebben, hadden we samen entertainment gemaakt, jij tijdens de vlaggenrace, ik tijdens springen :P

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:41

Entertainment team :')

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:45

Voor de volgende keer :))

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:48

Wolder zag het al aankomen en kwam als Fries paard uit de wei vandaag. Hij dacht vast dat ik hem niet meer zou herkennen, (Zoals de x ervoor toen hij helemaal bemodderd in de wei stond haha :P ), hij blijft liever nog even model en gaat daarna nadenken over een entertainmentcarriere. Maar wellicht veranderd hij volgend jaar van gedachten :P

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 00:19

Olga88 schreef:
Afbeelding

Als leuke titel; 'I do my own stunts' :))

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 07:25

Ik heb ook foto's vooral van het vlaggenrace, alle springers en nog wat dressuur in de 1e ring vooral :D

Hihi, Kim ik heb jouw val ook op de foto }>

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 07:55

grid schreef:
Corinne had je je strik nog opgehaald? Je was 5e bij Springen 8-) maar toen zag ik je niet :o

Oh! Echt waar!!!!! Ik dacht dat ik laatste of zo zou zijn, dus ik ben meteen naar huis gegaan (mijn hulp moest overigens ook naar huis)... He, wat jammer.
Hebben ze hem toevallig nog bewaard? Dan mogen ze hem op mijn kosten wel opsturen hoor. Ik bewaar altijd graag de strikken die ik win aangezien ik eigenlijk nooit wedstrijden rij.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:14

Ik probeer de foto's zo snel mogelijk online te zetten! :)
Moet ik dan even de andere wedstrijd foto's van een andere keer en andere locatie er af halen en dan kunnen de foto's erop :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 09:04

corinne1981 schreef:
grid schreef:
Corinne had je je strik nog opgehaald? Je was 5e bij Springen 8-) maar toen zag ik je niet :o

Oh! Echt waar!!!!! Ik dacht dat ik laatste of zo zou zijn, dus ik ben meteen naar huis gegaan (mijn hulp moest overigens ook naar huis)... He, wat jammer.
Hebben ze hem toevallig nog bewaard? Dan mogen ze hem op mijn kosten wel opsturen hoor. Ik bewaar altijd graag de strikken die ik win aangezien ik eigenlijk nooit wedstrijden rij.

Kan vast wel geregeld worden :j

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:18

Gisteren als supporters van de tinkerboerderij even wezen kijken. Maar heerlijk om weer al die koudbloedjes te zien! Baalde zo dat ik op het laatste hoorde dat de mensen op de reserve lijst mee mochten doen. Ik heb me toendertijd niet opgegeven omdat er dus al mensen op stonden. Maar nu wil ik toch echt wel graag meedoen! Dus misschien met de indoor. Jammer dat er dan alleen dressuur is want die vlaggenrace en springen is toch wel erg leuk om naar te kijken. Zag miracle wel opeens voorbij skieten..Die shetjes waren echt geweldig om te zien. Vond alleen die vrouw op een belg niet zo sportief. Maar hopelijk dus in oktober mijn eerste wedstrijd??

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:21

Wat was er dan gebeurt peaches als ik vragen mag?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:29

Ik ben wel opeens bekend :') Echt erg. :')

Vrouw op belg? Welke bedoel je?

Is indoor alleen dressuur?? -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:38

hallo allemaal,
mag ik even inbreken hier?

ik zie dat er veel leuke combinaties hebben meegedaan, en wilde iedereen laten weten dat er in breda op 25 juni voor het goede doel (brooke hospitals) ook word gedressuurd en gesprongen.
en op 3 juli word er een hele mooie puzzeltocht voor brooke verreden , met hindernissen en vaardigheid voor zowel de ruiters als de aangespannen deelnemers.
ook hebben we iets nieuws, behendigheid, hierbij loop je achter je paard die in het karretuig loopt en moet je sleep en omgooi oefeningen doen, een slee trekken met pionnen met ene bal bv, erg leuk om te doen.

en alle opbrengst gaat naar brooke!!!

schrijf in, heb lol met je knol en doe tegelijk iets goeds voor brooke :)

groetjes en hopelijk tot dan!!

trailteam voor brooke

AfbeeldingAfbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 10:51

Ja we hebben bij de Indoor helaas geen plek voor springen en/of vlaggenrace of zo -O- want we willen dan wel ook graag de mogelijkheid tot rijden v 2 proeven bieden 8-)
Als we dat wel willen dan zouden we dus moeten kiezen voor beperkt aantal inschrijving of dat men maar 1 proef kan rijden?! Of buiten :Y)
en de Indoor wordt zowiezo al over 2 dagen verdeeld anders is het aantal inschrijvingen helemaal beperkt, maar dan heb je dus waarschijnlijk ook een kleiner clubje om te springen/ vlaggenrace of dat dan op 1 dag plannen?!
Daarom voorgaande jaren gekozen om het niet te doen :o en dat waren we eigenlijk dit jaar weer van plan :)

Bicci da's ook wel heel leuk 8-) Helaas is 3 juli tegelijk met de koudbloedenwedstrijd in Heeze -O-

Peaches de ervaring is dat er altijd nog wel wat afvalt op het laatst :) maar mocht je willen voorkomen dat je op de reserve lijst komt dan gewoon vroeg inschrijven 8-) We zullen op bokt wel laten weten wanneer je weer kunt inschrijven, zal weer zo'n 3mnd van te voren zijn :)
Laatst bijgewerkt door grid op 06-06-11 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:54

Ah jammer, ik vond het springen wel geslaagd namelijk! De vlaggenrace iets minder _O- Maar dat was toch ook een erg leuk onderdeel!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 11:03

Ik zou het nog wel keer in de groep kunnen gooien :) Er was dit jaar al stuk meer animo voor springen dan vorig jaar dus wellicht is 1 van genoemde dingen misschien toch een mogelijkheid?!

Alleen dan dus wel de vraag of jullie 1 proefje dan wel "de moeite" vinden?! omdat er anders wel een heel beperkt aantal ruiters mee kan doen dan zou t denk ik wel al héél snel vol zitten...

en mocht het springen maar op 1 dag zijn en je dressuurklasse op de andere dag zou je dan nog meedoen?

en is buiten evt ook een optie?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:05

Mijn mening; Ik zou buiten prima vinden, mits de grond goed is, en het weer natuurlijk :P Op 2 dagen zou wat mij betreft prima zijn. En ík vind 1 proefje voldoende :j Maar kan je niet gewoon 2 proefjes doen, en dan de 2e dag het springen als "afsluiter"? Dan kan je het altijd nog af lassen als er te weinig animo voor is.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:07

Desiree_1993 schreef:
@Miracle, jou heb ik ook gezien inderdaad! Wel een leuk paardje had je!

Verder heel veel mensen gezien maar weinig gesproken :P. Kiim, Wiskybokjes en Olga88 wel gesproken maar die kende ik al haha. En Dippie25 even :), je was een fijne ringmeester(es?) :P.

En leuk van de fotograven die kwamen fotograferen! Stonden een paar van jullie rond 14 uur bij ring 2?

En echt balen Kim dat je was gevallen :(. Wel leuke actiefoto's :P.

Ik heb wel wat foto's van jou gemaakt ;) Linsey zei dat jij een Bokker was dus toen heb ik tussendoor wat gefotografeerd.

Ga nu aan de slag met de foto's. Staan over enkele uren op mijn site denk ik (als alles goed gaat :P ).

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 11:12

Als we evenveel inschrijvingen hebben als vorig jaar dan zit de dagen al helemaal vol met 2 proefjes (9-17u) := en deze zomer hadden we nog een stuk meer inschrijvingen dus daar zou een deel dan ook al niet van mee kunnen doen ;) dus dan zou het óf buiten moeten (en dan is het tegelijk met dressuur) óf dus maar 1 proefje :)

Het weer hebben we helaas niet in de hand, maar weet niet of inschrijven "onder voorbehoud van t weer" dan misschien een optie zou kunnen zijn?!

maar we hebben nog wel even om erover te brainstormen :Y)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:36

Ik vind 2 proeven zelf wel heeel erg fijn als ik mee doe, mijn fries die springt alleen vaak over kleine bosjes :') en niet als ze op een hindernis af gaat en dan rij ik liever 2 proeven :P