Flew schreef:@ Unamie: zoek Balagur maar op. 100% Draver, echter wel een Orlov.
Ochja die hebben we ook nog! Op GP niveau heeft die toch gelopen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LoveHorses12 schreef:Ik heb het hele topic niet doorgelezen. Maar ik zelf zou denk ook niet zo heel snel een draver nemen. Ik vind ze nou ook niet echt bepaald lekker lopen, al hoewel ze wel heel lief zijn in hun hoofd! Maar ik vind ze persoonlijk heel vlak lopen, natuurlijk weet ik ook wel dat elke draver van elkaar verschilt. Maar ja dat vind ik
Anoniem schreef:LoveHorses12 schreef:Ik heb het hele topic niet doorgelezen. Maar ik zelf zou denk ook niet zo heel snel een draver nemen. Ik vind ze nou ook niet echt bepaald lekker lopen, al hoewel ze wel heel lief zijn in hun hoofd! Maar ik vind ze persoonlijk heel vlak lopen, natuurlijk weet ik ook wel dat elke draver van elkaar verschilt. Maar ja dat vind ik
Op hoeveel dravers heb je gereden? Meerdere of trek je deze conclusie na het rijden van 1 draver?
melizz13 schreef:waarom niet?
het zijn meer vooroordelen die mensen over dravers hebben
ja sommige doen nou eenmaal iets langer over goed galloperen of nagefelijk lopen maar daarom kunnen ze het wel!
met respect en gedult kom je een heel eind verder!
mang schreef:raarste vind ik dat er mensen zijn die durven te zeggen dat ze niet goed kunnen galloperen.
ik mijn onderschrift is te zien dat dravers wel degelijk kunnen galloperen!
Only_Hellen schreef:@Unamie. De dravers die het uiteindelijk wel kunnen zijn niet zeldzaam. De ruiter die het talent, het geduld en de tijd ervoor over heeft, zijn zeldzaam.
unamie schreef:mang schreef:raarste vind ik dat er mensen zijn die durven te zeggen dat ze niet goed kunnen galloperen.
ik mijn onderschrift is te zien dat dravers wel degelijk kunnen galloperen!
Dat is is niet raar hoor maar gewoon de waarheid
De gallop van het paard is je onderschrift is voor een draver een prima galop
Voor een warmbloed is dit onvoldoende (4-takt ipv 3-takt dus weing sprong)