Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jacobienx schreef:Wauw super Ria!
Zijn hier ook mensen die foto's hebben besteld van t ONCK? Ik wou graag een foto van foto marjon maar het contact gaat echt moeizaam. Ik heb betaald maar ik krijg de foto maar niet op hoge resolutie. Ik zou hem graag willen uitprinten op groot formaat maar dan moet hij hoger daarin zitten. Ben nu al bijna een week bezig voor die foto en heb hem nogsteeds niet
kitobeer schreef:Feline yes we zijn zover. Ook wij kunnen voortaan ons hoofdstel aandoen zonder uitmekaar te halen.
Ik ben er na eamonn beetje onbewust mee aan de gang gegaan. yes ruim 2 maanden later lukt het gewoon.
Ik heb soms echt wel aan jou gedacht. En dan zei ik tegen mezelf feline is het ooit ook gelukt.
). Dus ik ben ook heeeeeel trots op mijn mutsie
. Omdat het zo goed ging ook besloten Endurance by sea (wassenaar) te starten, we hebben vandaag toch al 2 uur op de route gereden
...
. Over een aantal jaar gaan we samen naar het strand dan is Kiet inmiddels bomproof!
.
Bar schreef:Jacobienx schreef:Wauw super Ria!
Zijn hier ook mensen die foto's hebben besteld van t ONCK? Ik wou graag een foto van foto marjon maar het contact gaat echt moeizaam. Ik heb betaald maar ik krijg de foto maar niet op hoge resolutie. Ik zou hem graag willen uitprinten op groot formaat maar dan moet hij hoger daarin zitten. Ben nu al bijna een week bezig voor die foto en heb hem nogsteeds niet
Marjon is van haar paard gelanceerd en heeft even in het ziekenhuis gelegen. En ik begreep dat ze in een verhuizing/verbouwing zit.
Misschien nog even een mailtje er achteraan sturen?
Ik hoop ook dat de springfoto's snel komen. Inez heeft met een nieuwe camera gefotografeerd waarvoor ze nieuwe software moest bestellen. Kost even tijd om daarmee om te leren gaan.
ik zal even horen
En dat ging goed, geen paniek maar gewoon een redelijk fatsoenlijk arbeidsgalopje.
Ik ben zo trots, zelfs ik had geen angst meer gisteren. Ik weet nog dat ik met de trainingsdagen in galop moest van Noor. Nou mijn hoofd sprak boekdelen, en ik riep NEE!! En nu, gewoon net zolang blijven proberen tot we een hele volte gegalopeerd hebben

ahh thanks.. Het begint nu pas echt te komen, die schoft lift en dat ze hele boven lijn mee neemt. Wij zijn ook al ruime tijd verder, wel met blessures tussen door.
Maar zonder blessures een jaar nu denk ik... 
. Zoek alleen nog een klapper, dus of mijn moeder of mijn vriend gaat in training komende weken
. Verder bestgaand dressuur voor de lol, zodat ze ook 2x ff de stal uit kan komen, zal ze ook wel blij mee zijn. Moet eerlijk bekennen dat de kans dat we voor 27 augustus nog een bak komen vrij klein is gezien ik volgende week op vakantie ga, dus veel soeps wordt het niet. Wellicht nog een beetje B waardig. Maar dit jaar alleen beetje showen omdat ze preferent is geworden en hopelijk volgend jaar sport
). Voor het opjutten dus. Zodra er iemand in het midden staat, dan gaat haar staartje omhoog en wilt ze echt wel lopen, maar aan de hand vindt ze het allemaal wel sussus. Moet natuurlijk op de wedstrijden ook, dus het is ook niet heel handig om aan te leren dat ze hard mag showen aan de hand. Ze zien me aankomen op een vetkeuring