Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar al het goede komt langzaam, dus hij gaat het vast wel een keertje begrijpen, zijn best doet hij in ieder geval.
vorige zomer ook al een super dikke vacht en toen was hij ook altijd dweildoornat..... Dus gisteren is hij helemaal geschoren! Super fijn want ik kreeg hem ook niet meer schoon
dus nu is hij weer lekker grijs!

Komen dan nooit hele lelijke knotten uit. _Yasmine_ schreef:Begon al te denken dat ik de enige was die naald-en-draadloos vlocht. Vind het bij Kleine Beer met zijn dikke bos manen naar twee kanten wel meer uitdaging dan bij een KWPN'er met een handvol sprietjes.Hier hou ik mijn knotten nog zonder naald en draad, zo strak mogelijk vlechten bij de aanzet en daarna 2x dubbelvouwen zoveel mogelijk naar beneden tegen de halsKomen dan nooit hele lelijke knotten uit.
) Zou willen dat ik garantie kreeg dat een veulen zo uitgroeide. Dan kocht ik er acuut een.
Begint bij mij ook een beetje te kriebelen. Vinden jullie dat niet onwijs lastig met zo'n kleintje onder je? Melody is wel groot geloof ik, maar meesten zijn D-maat toch? Ik heb echt het idee dat ik veel te groot (en zwaar
) ben om een sprongetje te wagen.
. Aan de andere kant: als het kleine sprongetjes zijn tot je goed je balans hebt en niet te vaak, lijkt het me niet heel erg Bar schreef:Het kon erger (1.90 m en 90 kg bijvoorbeeld@koeke, nou zo groot en zwaar ben je nu ook weer niet toch?!
)Bar schreef:Mooi, dat scheelt alweer brain spaceEn fedor is verkocht inmiddels.

En dat terwijl ik Rebel bij het onck toch een van de wat rankere modelletjes vind.
want er loopt enorm veel talent rond binnen het stamboek)
)