Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Change3x

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:01

Ik ga nu even mailen voor een stal reserveren voor de keuring. :D

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:11

Ik heb nu inderdaad 2 Rambo dekens op het oog. Een 100 grams regendeken en een 200 grams liner. Even afwachten of de verkoper antwoord :+

Hoop dat je nog een stal kunt krijgen, is wel zo fijn op een lange wedstrijddag.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:13

Ik hoop het ook! Wist ook pas sinds gisteren dat het kon dus ik hoooop dat er nog een plekje is! Zou het een beetje zielig vinden als hij steeds weer op de wagen moet, gaat hij ook niet beter van lopen en het is vermoeiend voor 'm.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:20

Ik heb ook Horseware dekens, superfijne dekens! Helaas helaas helaas allemaal maat 190 van mijn vorige paard dus ik vrees dat ik ze moet gaan verkopen. baal wel enorm zitten echt mooie dekens tussen. Wie weet krijgt hij nog een groeispurt :')

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:30

Die verkoop je zo op Marktplaats, zijn heel gewild.
Heb er al meerdere verkocht en altijd zo kwijt voor mooie prijzen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:35

In de breedte wel Marrit. <<)

Heksje doet het nog maar een dagje in de regen. Van de week wordt het weer 25+. :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:44

Ik heb van mijn paard ze goed kunnen verkopen. Hadden NIKS geleden. Top dekens rhino en rambo!!!! Ze staan ook zelden op MP of zijn meteen weg.

Nu heb ik mijn verzameling in ponymaat. Ik speur op MP voor koopjes of internet. Ik heb een rambo optimo gekocht dit voorjaar nieuw voor 190 en kost normaal in de 300. En de regendeken heb ik van agrari met stickerkorting gekocht. Ik vind de halsstukken wel in verhouding duur.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:54

@pizza64 en Elysa, willen jullie je mail voor de stalreservering even sturen naar info@connemara.nl?
Degene die de stalreserveringen regelt is niet zo actief op Bokt maar leest hier wel eens mee. Ze heeft jullie mail niet binnen gekregen helaas. Dus voor de zekerheid ook even naar mij mailen dan zorg ik dat ze het krijgt.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:59

Gedaan!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:04

Het is al terecht, de mail was in de spambox terecht gekomen!! :D :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:11

Ja de dekens raak ik wel kwijt, maar ben er zo aan gehecht :') Zorgvuldig bij elkaar gespaard en zooo.. Maar zal inderdaad een nieuwe verzameling op gaan bouwen :D

In de breedte heeft ie het al haha! Houdini krijgt momenteel zijn masker ook weer makkelijk af _O- :))

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:15

Het is gewoon een snoepert. <<)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:18

Vreselijk is het.. Zijn die van jullie ook zo? Ik hoef hem ook echt niet uit de hand te voeren, dan krijgt ie echt bijt/hap gedrag.

net een bod gedaan op een Rhino deken, Iers groen <<)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:25

Heksje heeft wel de neiging om te happen als ze wat lekkers heeft gehad en aangezien ik nogal een lompe drol ben hapt mijn rechterhand toch even terug. #)
Ze heeft 2 ogen in d'r kop die normaal gesproken alles ( :wow: :roll: ) waarnemen. Dan heeft ze ook maar even op te letten of ik wel of niet iets aanbied.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:28

Ja herkenbaar :P In het begin was het zelfs zo erg dat alles binnen 30 cm van zijn mond de sjaak was :') Heeft ie vrij snel afgeleerd :+ Dus begin er nu maar niet aan, iets lekkers in de bak of het emmertje en als ik hem op haal uit het land krijgt ie een plukje groen gras door zijn masker-gat heen :Y) *D

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:32

Hier ook zoiets. Ze is ook gek op mijn zoontje. Die voert tenminste de hele zak wortels. :')
Verder staat ze vaak op een plek op de poetsplaats waar ze om het hek heen kan lopen. Wat ze dan ook doet als het te lang duurt voordat er weer wat geschoven wordt. :Y)

Wanneer heb je als nog het lesje trailerladen? :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:37

Ah, ook herkenbaar! Op goede dagen kan ie gewoon los in het gangpad staan, maar soms... Heb ik hem net te lang vast en loopt ie zelf zijn boxje maar in om wat lekkers te zoeken.. Of gaat ie met een handdoek staan zwaaien.. of zet hij zijn been in zijn emmertje (voor- of achter been wat dichtste bij staat) of hij pakt de glasspray uit mijn poetskist en van de week had hij een slipper te pakken die net uit mijn tas stak :+ Hij zit dus in de orale fase _O-

Heb net de beschikbare data doorgemaild, dus hoop snel reactie!! Mijn stalgenoot stelt de trailer beschikbaar die mag ik pakken wanneer ik wil om te oefenen, zo fijn. Wil hier wel even wat tijd en geld aan besteden een niet ladend paard is gewoon vervelend.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:41

:')
Heksje is een fase verder. Die stampt en kijkt lelijk. :')

Wie heb je daarvoor benaderd als ik vragen mag? Wil voor heksje ook iemand laten komen. Heb al een pbtje gestuurd naar iemand en wacht nog op reactie.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:45

Nieske Pohlmann laat ik komen. Ik heb leuke dingen van haar gezien en gehoord, dus ben benieuwd! Er is 1 probleem en dat ben ik zelf, dus heb handvaten nodig om dat te doorbreken. En het zal niet alleen de trailer zijn, zal straks vast nog wel wat anders tegenkomen wat ie niet wil :+

Oh ja stampen kan hij ook! Als het eten op is, of hij kan niet bij de biksjes in het hoekje van het bakje :P

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:50

Dat is ook wel heel zielig als hij niet bij de laatste brokjes kan. :(:) :+

Herkenbaar hoor. Ben zelf ook het grootste probleem in alles. Met het laden daar wat extra hulp bij nodig om toekomstige ellende te voorkomen. :j
Ga die naam iig onthouden. Thanks.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:47

Bar schreef:
Het is al terecht, de mail was in de spambox terecht gekomen!! :D :+

Oh haha ik had nog even door moeten lezen dus :Y) , heb inmiddels nog een keer gemaild.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:58

Ik geef nooit uit de hand, ik heb een enorme hekel aan geschooi. Omdat Jaimy nu 24/7 op de wei staat krijgt ze elke keer voor het rijden haar krachtvoer. Als ze dat op heeft hoor ik haar verder niet. Het hooinet op de trailer heeft veel aantrekkingskracht op Jaimy voor haar een goede reden om zo voor mij uit de trailer op te lopen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:46

Misschien moet ik voor heksje een centerfold van een lekkere hengst in de trailer hangen. Misschien loopt ze er dan wat enthousiaster op. <<)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:57

SkyMarian schreef:
Misschien moet ik voor heksje een centerfold van een lekkere hengst in de trailer hangen. Misschien loopt ze er dan wat enthousiaster op. <<)

Lloyd wil graag een levensgrote wortelpop, met handen en voeten van appels. 3D en eetbaar svp :+

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:00

Past hij dan nog in de trailer? :')