Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, afgezien de mensen die ik heb ontmoet inmiddels. Dus helaas geen idee. Het was een van de fotografen daar dus het zou best kunnen! Punz schreef:Feline: Ben je nu op de foto gezet door Marjoleinn de Rooij?
( dochter van de eigenaresse van Dun Alice, de Connemara die met de moeder van Marjolein de 160km in de endurance liep/ en zelf zeer bekend binnen de endurance?)

. Zou leuk zijn als ze haar sportpredikaat nog kan halen dan heeft ze alles en daarvoor hoeft ze maar naar L1 (met endurance erbij). En dat moet zeker lukken
Punz schreef:Fb gezien. Blackwoodland Rock idd. Is zijn 2de ( of inmiddels 3de??) EK.
Mooie reclame! ( nu nog ervoor zorgen dat het ras ook vaker gemeld wordt..)
Marlon en ik hebben intussen daarvoor een soort "natuurlijke sensor" ontwikkeld! 
Ik geloof niet dat de dames hun meest easy ride ooit hadden.
.)
Heel veel zijgangen. Continue bezig geweest om pown nogmeer op dat achterbeen te krijgen en los te maken in de achterhand.
Al met al heel fijn gereden, Rosie ging al aardig sjouwen.

. Maar koliek? Nu weer alles goed?
. Bij 25e km afgestapt en een km ernaast gelopen zodat Kietje ff dr koppie bijkrijg en toen de rest uitgereden.