Ik heb gemaild of ik nog een box kan huren. En anders word t veel wandelen tussendoor
Marrit13
Geplaatst: 17-08-15 11:00
Ik heb een vriendinnetje die TREC clinics organiseert, mss ook leuk om tijdens ONCK te doen. Zij heeft zelf materiaal en zet het zelf op+ daarna opruimen. Heb je weinig werk aan. Hindernissen te nemen moet je denken aan brug, onder laaghangende takken, natuurlijke hindernis, L-achteruit, onbeweeglijk stilstaan (kunnen wij heel goed )
Het is ook erg koud he? Zit nu binnen op knt, maar ziet er vies en kil uit Vanaf woensdag wee beter weer geloof ik? We zijn wel verwend de laatste weken
Wauw die foto's SM, stoer heksje! En wat ben ik jaloers op jouw zadel: prachtige kleur (en een wow toch?)
Weet iemand wie er achter het account van Rory Rasputin zit? Ze heeft een foto van mij gedeeld met iemand en met die iemand wil ik super graag in contact komen. (Nik is namelijk door haar familie gefokt). Alleen nu heb ik haar geprobeerd te bereiken op fb, alleen daar komt niks uit..
curly2day
Geplaatst: 17-08-15 12:17
Ik zit al weer te denken om de regendekens op te gooien, mensen kinderen wat een pokkeweer !
Isabel Meijelink toch ? Nikita is volgens mij ook nog van een vriendin van ons geweest (Norlunds Nikita ?)
Heksje laat ook al de nodige haren los. Afgelopen winter viel het mee wat ze had qua vacht. Mocht het heel veel meer worden dan zal ze ws wel (deels) geschoren worden.
Hier kwam de smid en de tandarts, alles weer keurig netjes en Kareltje hoefde helemaal niets bij de tandarts, ze heeft mooie tandjes !
Toch de regendekens opgelegd, stop het met regenen, gelukkig na 10 minuten kwam het weer recht naar beneden.
Hier bestaat de rest van het dekenbestand uit, Bucas, Rambo en Rhino Heerlijke dekens, je word er ook hebberig van, gelukkig door de prijs dan weer niet. Ik heb de afgelopen jaren ook genoeg gespaard dat ik nu voor het 3e deken paard geen nieuwe hoef aan te schaffen,ook wel weer jammer enerzijds
De dekens zijn prijzig maar gaan door de goede kwaliteit wel heel lang mee!
Bosco en Larry hebben ze zelfs in de kleur goud en zilver.
Vandaag met Bosco geoefend aan de hand. Hij moest even op gang komen maar daarna sjouwde hij lekker, nek erop en hoppa gaan met die banaan. Kon merken dat hij het vaker gedaan had!
Mijn mutsje staat nog zonder deken maar denk dat het niet lang meer duurt voor zij onder de dekens gaat. Gisteren had ze al wat last van de kou Ik ben nog op zoek naar passende dekens, ga woensdag even shoppen bij Epplejeck. Die hebben 3 halen 2 betalen actie. Even kijken of ik voor Ginger een 0-grams en 100/200 grams kan scoren en dan voor de kleinste ook nog een 0 grams deken er bij voor over de exeemdeken
Ik zweer echt bij Rambo dekens. Goede pasvorm en ze gaan idd lang mee. En het duo systeem met onderdekens vind ik ook ideaal. Cézanne staat nog zonder deken, ze heeft het niet gauw koud en ze wordt straks toch weer in een jachtmodelletje geschoren.