Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(met de obstakeltraining heeft ze de meest briljante dingen gedaan.....trailer ging ze mooi niet meer op....gewoon omdat het kan.
)
MelissaV schreef:Dankje voor alle complimenten!
Gevoel zei ook wel dat ze goed op gewicht is maar door alle commentaren ging ik toch twijfelen
Ze is echt niet dik te krijgen, ze staat hier gewoon op de volle wei. Krijgt 500gr mais, lijnzaadbrok en 800 gram muesli per dag en bij slecht weer krijgen ze nog voordroog maar dik worden doet ze echt niet. Heel apart hoor voor een connemara
Gaan jullie allemaal naar de keuring?
Ik wou komen kijken maar mijn ouders zijn dat weekend weg en ik mag nog niet alleen zo ver rijden met de auto
(sorry ik hou van foto's.....en nog meer als mijn eigen poown er op staat.....het zijn er dus veel.
)

Dat ding raak ik niet aan.

. Wat is me nog afvroeg is het parkeren op het gras tijdens de keuring, en kun je eventueel een klein weitje te maken bij de trailer maken? Wij moeten natuurlijk al een behoorlijk eind rijden, het zou best fijn zijn als Jaimy dan een klein beetje kan rond scharrelen.