Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

claudia_lady schreef:shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )
claudia_lady schreef:shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )

hahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah Kamelot schreef:claudia_lady schreef:shetlanders haflingers tinkers fjorden friezen alles op dik en lomp nivea is Niet leuk haha ze denken alleen aan eten ben ooit eens bijna verongelukt met een zogenaamd uitgehongerde haflinger( plukje vers gras aan de andere kant van de weg )
Ja hoor omdat je dat één keer heb meegemaakt scheer je ze maar gelijk allemaal dik en lomp. nou mijn tinkers zijn echt niet dik en lomp, natuurlijk houden ze van eten maar dat heeft elke paard en pony. Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Vast een anorexia patient die haar paarden ook uithongerd omdat die ook niet te vet mag worden. Jammer dat je niet ben verongelukt toen was een stuk beter geweesthahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah

woeliej schreef:Kamelot schreef:
Ja hoor omdat je dat één keer heb meegemaakt scheer je ze maar gelijk allemaal dik en lomp. nou mijn tinkers zijn echt niet dik en lomp, natuurlijk houden ze van eten maar dat heeft elke paard en pony. Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Vast een anorexia patient die haar paarden ook uithongerd omdat die ook niet te vet mag worden. Jammer dat je niet ben verongelukt toen was een stuk beter geweesthahaahahaahahaahaahaahahahaahaahaaah IK wens dat niemand toe behalve jou hahaahahaahaah
nouja zeg!! Wat is dat nou weer voor puberale opmerking
Iedereen heeft toch recht op een eigen mening en dan hoef je die ersoon nog geen ongeluk toe te wensen alleen omdat jij toevallig wel van dat soort paarden houd...
En als je toch over 1 kam scheren begint, je kan er zelf ook wat van
MyrtheNH schreef:Ieder paard heeft wel iets leuks. Zelf ben ik gek op een fries, maar ik ben gek op paarden in het algemeen mits een goed karakter. Tenminste als het om omgang met paarden gaat.
Het blijft een kwestie van smaak, zelf vind ik een fries heel prettig rijden terwijl er hele volksstammen zijn die dat verschrikkelijk vinden. Maar goed dat iedereen een eigen smaak heeft, dat houdt de afwisseling er een beetje in.