Trudy/ Veraine: 8000 euro, mooi gelijnde merrie, maar qua leeftijd kon ze dressuurmatig wat verdr zijn. En een keuring op 3 jarige leeftijd is nu 3 jaar geleden. Er kan veel veranderen in 3 jaar. Sorry, maar 10.000 is echt te hoog gegrepen.
Alenthe: 3500 euro, de stokmaat is wat klein, waardoor ze vaak minder aanspreken, de leeftijd is wel een mooie leeftijd om t verkopen. Het paard is daardoor wel groen en kan nog alle kanten op gaan.
Silvia: 3500, leuk paard, stokmaat mooie hoogte, wel jammer dat hij met 6 jaar nog zo weinig kent qua dressuur en springen.
Nikita: 10.000, ik zie geen foto's helaas dus het is een beetje een gok, maar een paard dat met 8 jaar in de Z1 dressuur rijdt is netjes.
Wanou: 5000 euro, mooi aansprekend paard, mooie leeftijd en L2 dressuur.
Zo, dat moet genoeg zijn

Mijn paard:
Zwiep, van 2004, nu net 4 jaar oud.
stokmaat 171
afstamming : Columbus (Lucky boy) x Expert (le mexico)
b dressuur, nu 3 keer gestart, maar geen WP door mijn zenuwen.
Loopt zo trailer en vrachtwagen op, kan prima alleen en met grote groepen naar buiten.
Klinisch helemaal goedgekeurd. Super braaf en makkelijk te rijden paard. Echt een lieverd in de omgang, geen gebreken o.i.d.

ik heb nog niet onder de man gesprongen met hem ivm zijn leeftijd en ik vind het niet echt mijn ding