Haflo's (haflinger X arabier)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amondi

Re: Haflo's (haflinger X arabier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:54

whaha dan rijd ik daar ook wel een x heen ;P
op dit moment zijn er geen plannen om daar op vakantie te gaan. maar als ik daar weer heen ga zal ik het laten weten;) want dan neem ik mijn knollie wel mee en ga ik ook eindelijk ooit eens over het strand heen crossen Tong uitsteken
we zaten trouwens altijd op een camping tussen zoutelanden en westkapelle in, maar we gingen bijna dagelijks naar vlissingen vond ik altijd geweldig Haha!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:41

Hele leuke paardjes zijn het meestal ! *LOL*
Charmed_one heeft er 1tje Vingers aflikken
En bij ons op de manege staat er iig 1,,
en af en toe rij ik er ook nog een halfo voor iemand *LOL*

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 22:16

@Spottie: Ja als je ooit weer vakantieplannen hebt om naar Vlissingen te komen dan moet je het maar laten weten ja Knipoog

@Moisra: heb je foto's?

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:12

jep zal ik zekers doen Knipoog (heb er stiekem al zin in Tong uitsteken...misschien wel volgend jaar ofzo:D )

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 12:14

Haha Haha!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 14:19

@Whitje: En hoe gaat het ondertussen met Bento?

Katinka loopt eigenlijk helemaal goed weer, been is soms nog wat warmer, maar het is niet echt meer iets om heel druk over te maken. Wel in de gaten blijven houden natuurlijk.

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 22:09

heey, ja gaat weer wat beter. Hij staat sinds gister op ijzers rondom, en dan achter binnendoor. ik moet nu nog 2 weken stappe, moest eingelijk 2 weken in totaal stappen maar ga op vakantie dus dan zou hij weer moeten gaan lopen als ik op vakantie ben en kan dan niet zien hoe hij loopt, dus heb besloten nog een week te stappen met hem en dan na me vakantie hem op te pakken.
Maar tot nu toe gaat het goed!!

Goed zo dat het met kantinka nu beter gaat!! en nu hopen dat het zo blijft. Heb je der al weer volledig opgepakt kwa werk?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 17:43

Nouja, zoveel werk doe ik niet met Katinka op dr oude leeftijd, maar ik ben vandaag weer anderhalf uur op buitenrit geweest en lekker kunnen stappen en draven. Ook twee kleine galopjes gedaan weer sinds een tijd. Lachen

Mooi dat het tot nu toe goed gaat met Bento! Nog even dat stappen volhouden en dan is het holeijk weer goed. Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 08:53

Afbeelding
Katinka en ik op 't strand Haha!

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:50

ow wat ziet dat er heerlijk uit Haha! (nu nog jaloerser)
hele mooie foto Knipoog

amondi is nu kreupel :S
een ontsteking in zijn hoef...als het goed is moet dat snel weer over zijn gelukkig, dus we wachten af. maar wel erg vervelend vooral nu met dat heerlijke weer...

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:35

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:25

hihi grappig beestje Haha!
wat een wollie, net een knuffeltje

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:28

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:31

ziet er netjes uit Knipoog
gefelicitheerd met je derde prijs Haha!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 12:27

Jeetje, wat zonde van Armondi zeg.. Hopelijk komt hij er snel bovenop!
*gaat in topics kijken*

Ik heb ook een topic: viewtopic.php?f=53&t=739107 Katinka en ik op 't strand, zou het leuk vinden als jullie daar een reactie zouden achterlaten. Schijnheilig

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:36

ja vind het zelf ook zwaar banketstaaf....
vanavond komt de hoefsmid weer kijken want ik kan geen verbetering ontdekken Boos!
hoop dat het snel beter wordt want wat hij normaal loopt te dribbelen naar de wei moet ik hem nu helemaal meeslepen zo ongeveer....en dan komt hij in de wei en dan denkt hij woehii wei rennennnnnnnn!!! en na een paar passen dan weer auw auw auw hink hink stilstaan met been naar voren van kijk nou wat ik heb. echt sneu om te zien

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:13

Ok nou het gaat weer de betere kant op gelukkig Haha!
maandag hoefsmid geweest en heeft de ontsteking losgemaakt en voor heeft hij tussen zijn ijzer en hoef een zooltje gekregen om de druk zo te verdelen waardoor hij er minder last van heeft...
nu maar hopen dat het dit weer blijft Knipoog......

hoe gaat het verder met jullie paardjes trouwens???

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 19:21

Mooi dat het de goede kant op gaat! Ja

En ik geloof dat wij een van de weinige zijn die nog in dit topic kijken. Bloos

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 22:33

leuk plaatje hoor van die katinka en jouw op het strand dat is wel lekker he op het strand ff uit waaien

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:45

whaha XD jah er zit niet echt heel veel activiteit meer in dit topic...maar gewoon stug doorgaan Knipoog

hij is nu trouwens niet meer kreupel en ik wil vandaag weer rustig beginnen met het opbouwen...even lekker aan zn halsterje longeren, dat vind hij helemaal geweldig (en hij heeft me nu een energie pfhoe, ik sprong er gister even op om van de wei naar stal te rijden (een paar meter) en toen werd hij helemaal hyper XD dus nog maar niet een buitenritje ander overloopt meneer zich en is hij weer kreupel)

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 17:57

SORRY daar ben ik weer was ff op vakantie :p ff bijkomen.

Maare wat de foto's betreft zijn erg leuk van allemaal. Bij de foto's van katinka krijg ik ook helemaal zin om naar het strand te gaan Verdrietig .
@ Starstar Ziet er allemaal netjes uit, dus toch maar begonnen met de L1 Knipoog, Goed zo!!!

@ Spottie: Gelukkig gaat alles weer goed met hem. Is het nu ook cker dat het echt helemaal weg is???

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vandaag ga ik bento weer beetje oppakken, weer voor het eerst 'gelongeerd' met veel stappen en paar rondjes draf (hij heeft natuurlijk een week of 5 niet veel gedaan) Hij liep niet goed maar ik gaat er van uit dat het nu gewoon een kwestie is van het sterk maken van zijn knieband. Althans dat hoop ik. Bloos Maarja afwachten dus maar weer.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 21:02

en ben ik ook weer een keer wij hebben nog weer een haflo gespot met als vader dezelfde als de andere 2 die ik reeds eerder had gepost, alleen heeft deze dus een andere haflinger moeder.
een 4(dit jaar 5) jarige ruin staat trouwens ook te koop, dus als je een leuk plekje weet voor hem Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 10:16

Mooi dat het bij allebei de pony's weer de goede kant op gaat, Spottie en Whitje. Lachen
Het is niet echt het jaar van de haflo's geloof ik he, eerst Katinka kreupel, en nu die van jullie. Ach gut

@Bren79: Ooh wat een gaaf dier zeg, lekker bekkie zit er op!

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:05

Bren79: mooi beesie Knipoog zal hem wel willen hoor Tong uitsteken maarja niet alles kan......

Met amondi gaat het allemaal weer goed gelukkig (af en toe nog niet helemaal rad gister, maar het werd ook niet erger gelukkig (zal ook wel wat stijf zijn, word al een oude bok he Tong uitsteken maare ssssst dat mag niemand weten Knipoog)dus dat gaat helemaal weer goed komen) als het goed is is de ontsteking nu verdwenen en kan ik gewoon mn training weer oppakken (alleen dat weer :S daar word je ook niet erg vrolijk van op het moment)

Ntlie_: tsja pechjaartje denk ik, hoort er ook bij en is niet zo erg zolang het allemaal maar weer in orde komt Knipoog

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:23

En zo is het spottie zolang het maar weer goed komt kan het er mee door Knipoog

@Bren79: Het is dat ik geen geldboom in mijn tuin heb maar anders had ik het wel geweten zeg wat een gaaf paard!! Kwijl