Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michellkuh schreef:Willen nog meer mensen Sanne doen? Sorry, heb het gevoel dat iedereen over Sanne heen leest :S
Sisco4life schreef:Als jullie dan toch zo goed bezig zijn zouden jullie SIsco en Chico ook willen doen?? pag. 13 onderaan ergens.
BEDANKT
mentos schreef:mentos
makkelijk karakter vind alles best als ik wapper met me jas boeid er totaal niks zadel der op gelegt vind ze ook totaal niet erg alleen de hoefsmid is heel engze houd neit zo van mannen longeren gaat al wel aardig vrij makkelijk paard je ze is nu ongeveer 1.35 niet echt groot.
Michellkuh schreef:Jeanny: 600 euro
Denise_Perla: 1600
Yousra: 1000
Ik heb deze ook gekeken naar wat anderen hebben geplaatst.
Nu wilt mijn vader mijn verzorgpaard kopen.. maar weet niet hoe duur ze mag zijn..
Bij mijn afscheid topic: viewtopic.php?f=100&t=636564&hilit=
Staat ongeveer alles in wat ze kan.
viewtopic.php?f=10&t=636009&hilit=
Hier nog wat dressuurfoto's. Ik hoop dat jullie daaraan genoeg informatie hebben? Een vriendin van mij zei dat ze waarschijnlijk rond de 1500 euro zal kosten. Maar wil ook graag jullie mening horen.. Maar het is ook maar afwachten of de eigenaar haar weg doet.
Alvast bedankt!
Kruising Arabier en Gelderlander. Ik heb al op 3 mensen getaxeerd.. ik heb dus echt nodig want we gaan binnenkort naar de eigenaar van Sanne!!! Is in juni 5 jaar geworden.
Groetjes, Michelle
Michellkuh schreef:Okee bedankt, ik wil haar graag kopen, daarom dat ik het zo graag wil weten.