Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:41

Bonte schreef:
Ik dacht al dat ik Richard erop zag zitten achter die schermen. Vond wel jammer, dat hij toen aan de hand werdt getoond. Verdrietig

is bewust gedaan
Ik vind dat hij zn bewegingen niet helmaal uitkomen onder het zadel. En ik vind van belang dat mensen ook eens zijn bovenlijn en hele losse bewegingen moeten zien
vandaar aan de hand.
Elk jaar onder het zadel en nu een keer wat anders.. Haha!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 23:21

Die koprol toen onder het zadel was anders ook heel specatculair Nadien Clown *grapje* Tjee ik weet nog dat ik me doodschrok toen.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 06:53

Quinzy schreef:
Die koprol toen onder het zadel was anders ook heel specatculair Nadien Clown *grapje* Tjee ik weet nog dat ik me doodschrok toen.

hhihii ja idd.. 2 jaar geleden.. pfffffffffffffff krijg er nog nachtmerries van.. Ach gut

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:02

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:13

Cayusejuhh schreef:
:o ik had idd geen eigen muziek bij me.. 1e keer dat ik het vergeten was.. ( shame on me)

Verder idd je deed zeker je best om het publiek mee te krijgenwat gewoon vaak niet lukte.. ( kon jij niets aan doeN)

ihihih Chayenne hoorde dat je zei.. eigenaar van Offspring is. Richard Kostman..(

Zegt ze..: nou zeg!! het is toch ook Mijn paard?!?!? en die van jou mama?? ik zei.. ja idd.. maar die mevrouw snapt dat niet ( Pling ) nou lekker dom dan zegt ze !! wahahaha

( ze zat tegen iedereen te vertellen dat Offie van haar was.. *proest* en dat ze er op reed.. iedereen zat haar aan te kijken van .. yeah right (LIEFFFFFFFFFFFFFff)

Richard stond achter de schermen op offie te wachten .. en groeide van trots dat je dat zei !! ik hoorde dat van me groom.. die vertelde dat!!! Clown

Hihi wa zijn kleine meisjes toch heerlijk bij de hand he? Haha!

Ja en denk erom volgend jaar spetterende muziek he Knipoog

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:16

silas schreef:
Trea schreef:
Ik heb ook hele mooie kerels gezien maar er zaten er ook zeker wel een paar bij die van mij van de lijst als dekhengst geschrapt mogen worden (vanwege hun bouw en gangen) Ik hoop dat ik dat niet heb laten merken tijdens het speaken, ik heb geprobeerd voor iedere hengst zo enthousiast mogelijk te zijn. Al moet ik wel zeggen dat het een moeilijk publiek was om mee te krijgen.

En wat betreft de muziek hier heeft Greet erg haar best voor gedaan, veel hengstenhouders hadden geen eigen muziek meegenomen(erg jammer) en dus moest Greet terplekke inproviseren. En dat heeft ze super gedaan OK dan!

Mijn favoriet onder de nieuwe hengsten is toch wel Robin, een mooi gebouwde en complete hengst met uitstraling, mooie gangen en behang.

Gr Trea

ben wel blij dat ik mag blijven van je.......

Clown

groetjes Angelique en de ster van de dag Silas

Silas mag blijven hoor, dat is gewoon een lekker ding.

Nog van harte gefeliciteerd ik weet niet meer of ik dat in de ring al had gedaan. Maar dat is je vast niet meer op gevallen.(je was helemaal Bloos )

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:39

Ik vond Silas wel echt de terechte winnaar, hij heeft al heerlijke rondingen, hou ik van Vingers aflikken

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:47

Tinkermuts schreef:
Ik vond Silas wel echt de terechte winnaar, hij heeft al heerlijke rondingen, hou ik van Vingers aflikken

Voor mij ook terechte winnaar, het is een prachtig dier! Kwijl

Alleen had ik verwacht dat Shaggy kampioen zou worden. Hij had 145 punten en Silas 140 (toch?)..... Dacht dat het dan al een verloren strijd zou zijn . Vond ik een beetje raar Verward .

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:48

Tinkermuts schreef:
Dipsy`s halfbroertje.. Haha! Ik zal het mijn kleine meid straks een even vertellen..

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:24

silas schreef:
coydog schreef:

vond het ook wel heel banketstaaf dat er bij silas heel hard gegild werd en bij Shaggy bijna niemand...

groetjes Angelique

Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Haha! Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:07

Monique_2 schreef:
Tinkermuts schreef:

Alleen had ik verwacht dat Shaggy kampioen zou worden. Hij had 145 punten en Silas 140 (toch?)..... Dacht dat het dan al een verloren strijd zou zijn . Vond ik een beetje raar Verward .

Het kan toch dat Silas zich nu beter liet zien, dan bij de keuring. Dan kan hij toch beter zijn. Vond het eerst ook raar, maar ze kijken het weer apart opnieuw

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:41

Beetje laat maar goed Haha! Haha!

Vond het echt Super gezellig weer, maar poehh wat een vermoeiende dag!!

Chuck was behoorlijk in een goeie en rustige bui..zoals eigelijk altijd!
Heerlijk toch zo'n hengst, geen gestress....

Wat heb ik gelachen in de bak toen we de show moesten laten zien....dit vondt ik wel erg spannend, wij beide trouwens het was namelijk wel voor de eerste keer dat we Chuck gelijk zo Show lieten doen, hij heeft het namelijk in 1 week geleerd (met het zeil en de het opstapje)....ben ook erg apentrots dat Chuck het allemaal toe liet met de show...volgens mij had Chuck er ook nog lol Haha! in ook...

Maar poeh.. wat was ik dus moe einde van de dag....alleen maar geklets, wat wel heel erg gezellig was hoor...Was blij eigelijk toen we thuis kwamen, Chuck ook...ging gelijk weer voor het gras en het heerlijke rollen...

Trea wil jouw nogmaals bedanken voor de leuke en spannende presentatie die je bij Chuck heb gegeven OK dan!

Voor de rest heb ik nog gezellig gekeken op de tribune met een heerlijk broodje beenham erbij Haha! Haha! Haha!

Doei, doei

Mero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:01

[/quote]

Het kan toch dat Silas zich nu beter liet zien, dan bij de keuring. Dan kan hij toch beter zijn. Vond het eerst ook raar, maar ze kijken het weer apart opnieuw
[/quote]

Dat weet ik, en dat kan op zich wel. Maar bovenlijnen, beenstanden e.d worden er niet anders van. Een verschil van 5 punten is toch aanzienlijk.. Natuurlijk blijft het een momentopname.

Waarschijnlijk was de jury nogal onder de indruk van Silas' fanclub.. Clown

Heb je nog een mooie buit opgehaald voor het goed doel d.m.v de collecte??

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:54

snowdon schreef:
Heb Garish dus gemist Boos!Om heel eerlijk te zijn waren er 2 die ik persoonlijk leuker vond Bloos Een driekleur en de welbekende JIP! Wow, ik ben Jip-fan!

Haha! Jip heeft fans Haha!

Ik heb je later niet meer gezien toen ik Rascal had opgehaald

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:24

Ik heb Rascal ook niet meer gezien Bloos Sorry Ingrid!!!! Kom hem nog wel een keer gewoon bekijken Knipoog We moesten weg Verdrietig

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:18

*Tequila* schreef:
Ik heb Rascal ook niet meer gezien Bloos Sorry Ingrid!!!! Kom hem nog wel een keer gewoon bekijken Knipoog We moesten weg Verdrietig

En dan wordt je vlak voor huis ook nog ingehaald door drie idioten in een blauwe Opel Astra die luid toeterend en zwaaiend voorbij scheuren
Clown

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:35

Mariska_28 schreef:
Tinkermuts schreef:
Dipsy`s halfbroertje.. Haha! Ik zal het mijn kleine meid straks een even vertellen..

Wat leuk Maris, wist ik niet, knuf voor Dipsaus.

Ik lees dat de eigenaresse van Shaggy hier ook is, is dat de Shaggy van Autumn en Offie?

Zo ja, zijn mams is hier afgelopen twee weken geweest voor een romantische vakantie met Chuck, is een lieverd hoor, en twee jaar geleden was zij hier samen met Shaggy voor wat Romance hihi, Shaggy is een poepie, hoe gaat het met hem?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:00

Citaat:

Wat leuk Maris, wist ik niet, knuf voor Dipsaus.

Ik lees dat de eigenaresse van Shaggy hier ook is, is dat de Shaggy van Autumn en Offie?

Zo ja, zijn mams is hier afgelopen twee weken geweest voor een romantische vakantie met Chuck, is een lieverd hoor, en twee jaar geleden was zij hier samen met Shaggy voor wat Romance hihi, Shaggy is een poepie, hoe gaat het met hem?

yep thats him Knipoog

Wist niet eens dat hij nog hengst was. Ik hoorde van de Cindy wel dat hij verkocht was. maar dacht dat hij ruin was geworden.
Als ik wist dat hij op de keuring was had ik wel blijven kijken offcourse!!
[/quote]

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:01

Misschien leuk om te weten: Silas en Shaggy liepen op de keuring in Vrouwenpolder in 2003 ook al samen in één rubriek.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:20

klopt ik het het stukje hier nog liggen uit de paardenkrant.
Toen hadden ze beide en 2e premie

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:24

Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen wat kwaliteit betreft.

Zo'n keuring is altijd maar een moment en als 't dan net niet lekker gaat heb je pech voor het hele jaar.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:28

tja was echt zonde van ken tmaar was wel te berijpen al je de rden kent meer zeg ik hier niet over k ben niet geweest maar wat ik lees hoor en zie zecht genoeg helaas mijn merrei moet binne kort veulen van hem dus mijn benieuwd

Djimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:10

Bonte schreef:
Deze dus?
Afbeelding

Jah dat is hem Haha! Haha wat kijken kelly en ik toch weer vrolijk.... Nagelbijten / Gniffelen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:13

Heb net alle foto's nog eens bekeken en Garish vind ik ook erg mooi

mjnavarro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:39

Waar blijven de foto's van de jonge hengsten ???

heeft iedereen dan alleen maar foto's gemaakt van de hengsteshow ?