Tinker-hengstenkeuring 19 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: Tinker-hengstenkeuring 19 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:29

Ik maak gewoon tijd, haha en we nemen genoeg oranjemee

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:51

Nou, het lijstje kan nog flink worden aangevuld Tong uitsteken

Wij komen allemaal ook en zijn er al heel vroeg (vertrekken om 9 uur en zullen wel rond kwart voor 10 er zijn ofzo)

We gaan natuurlijk met Maestro

Maar wei zijn we

Ginger18
Rowie_lover
Sammie26
En ik natuurlijk Haha!

Ik loop in mn waxjas rond en in rijbroek denk ik want wil (als ik vroeg op kan staan Tong uitsteken) Brenda nog even rijden als het net licht is Tong uitsteken
Maar waar moeten we dan oranje (proberen te) dragen?
Lijkt me leuk om veel van jullie te meeten.
Heb er vast al een stel gemeet vorig jaar maar dat is dan perongelijk gebeurd.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:07

Bonte schreef:
Cayusejuhh schreef:
Bloos hoe laat begint het dan?? en hoe laat zijn jullie er?? ik bedoel ik ga niet als enige daar rond lopen off course Cool

Dat heb ik nou ook, maar jij hebt Richard nog. Ik ben helemaal alleen Ziek

Mariel, je mag ook met mij en mijn bijrijdster meerijden hoor!! We komen toch langs Amsterdam, dus als we op een handige plek kunnen afspreken?? Je roept maar!! Plek zat in de auto...

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:12

Citaat:
Mariel, je mag ook met mij en mijn bijrijdster meerijden hoor!! We komen toch langs Amsterdam, dus als we op een handige plek kunnen afspreken?? Je roept maar!! Plek zat in de auto...

Paula en Esmeralda rijden toch ook al met jou mee???? Ik hou het in gedachten, dank je.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:20

Bonte schreef:
Citaat:

Paula en Esmeralda rijden toch ook al met jou mee???? Ik hou het in gedachten, dank je.

Ik heb nog niets definitiefs van hen gehoord..... Maar ik heb in totaal buiten mijn bijrijdster en mezelf nog vier stoelen over... (Renault Grande Espace)

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:59

Cayusejuhh schreef:
Bloos
hoe laat begint het dan?? en hoe laat zijn jullie er?? ik bedoel ik ga niet als enige daar rond lopen off course Cool

wij zijn er omstreeks 10.00 uur, mail me even dan krijg je mijn mobiele nummer, kunnen we ergens afspreken als je in de buurt bent OK dan! *lol* Schijnheilig

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 06:55

tuurlijk maak ik tijd om te kletsen maar vergeven jullie mij dan dat ik loop te hyperen en te stuiteren whaha Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 14:13

Tinkermuts schreef:
tuurlijk maak ik tijd om te kletsen maar vergeven jullie mij dan dat ik loop te hyperen en te stuiteren whaha Knipoog

Valt wel mee, in Houten was je altijd heel gezellig Ach gut

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 16:39

Dank je Bloos

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:14

Frusty Hyper! Het is nog minder dan 2 weken

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:52

richard (mijn vriend) zullen jullie waarschijnlijk als eerste zien die gaat de trailers en zo regelen waarschijnlijk!!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:40

Jean, maak de zenuwen nog wat erger Knipoog

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 07:23

Tinkermuts schreef:
Jean, maak de zenuwen nog wat erger Knipoog

haha, ja sorry , maar af en toe schiet dat ineens door mijn hoofd en ik moet nog zoveel doen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 08:45

Ik maak me al druk, en ik heb er maar 1, wat zeur ik, jij moet er 5 in topconditie brengen, ik voel met je mee, ik ben wel heel nieuwsgierig naar Falcon, ik heb altijd al wat gehad met valkkleurige, ben op een valkkleurig a welsje begonnen, maar een valkkleurige tinker lijkt me echt helemaal super Vingers aflikken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:10

Haha! ja heb ook wel iets met valk. Vroeger een erg leuke valkpony gereden en later was mijn lieverlingsijslander ook valk Ja

Bloos wat wordt vosbont x valk Tong uitsteken

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:50

Dat weet ik nog niet, als hij goedgekeurd wordt ga ik dit jaar pas voor het eerst met hem dekken Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 11:10

Bloos Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer Frusty
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 14:44

jacqie70 schreef:
Bonte schreef:

Ik heb nog niets definitiefs van hen gehoord..... Maar ik heb in totaal buiten mijn bijrijdster en mezelf nog vier stoelen over... (Renault Grande Espace)

Waah, ja ik weet het, qua knopen doorhakken en definitieve beslissingen nemen zijn we nogal mutserig.
Maar hoe dan ook komen we in Velddriel!
Op de juiste dag.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:35

Tinkermuts schreef:
Ik maak me al druk, en ik heb er maar 1, wat zeur ik, jij moet er 5 in topconditie brengen, ik voel met je mee, ik ben wel heel nieuwsgierig naar Falcon, ik heb altijd al wat gehad met valkkleurige, ben op een valkkleurig a welsje begonnen, maar een valkkleurige tinker lijkt me echt helemaal super Vingers aflikken

Jij hij heeft ook zo'n lekker rustig karakter, eigenlijk is het meer een watje, haha

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:50

grid schreef:
:o Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer Frusty
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..

Ik heb het boek "de kleur van het paard" en daar ben ik in aan het spitten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:35

Jean schreef:
grid schreef:
Bloos Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer Frusty

Ik heb het boek "de kleur van het paard" en daar ben ik in aan het spitten

Dat boek is zeer aan te raden Ja Heb het ook gebruikt bij mijn onderzoekje Lachen

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:47

grid schreef:

Mogelijke kleuren zijn Palomino, Valk, Smokey, Vos, Bruin en Zwart Haha! Waarbij 50% kans op bont.
Zal vanavond even kijken of ik er een beetje uitkom hoeveel kans er is op welke kleur Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:54

Zowel palomino als valk als smokey --> als die kleuren in bont mega Kwijl en natuurlijk vos of vosbont ook OK dan!
maar ook bruin, zwart of bruinbont is leuk Ja. Zwartbont wat "gewoontjes" Bloos maar dat kan trouwens ook héél mooi zijn Haha!

Schijnheilig we dwalen niet af hoor, heeft allemaal met hengst te maken Knipoog

Hmm dat boek ga ik ook eens opspeuren, LEUK *LOL*

en Gestoord volgens mij kan ik straks nooit kiezen wat ik voor mijn meisie wil:n

Maar hou van Kleurtjes fokken Party!! dus dan lijkt me Falcon erg leuk (als ie kwa bouw e.d. ook bij mijn meisie past natuurlijk)
Maar vind dus Maestro al sinds ik hem met 3 jr voor het eerst zag helemaal Kwijl dus Ziek pff ben blij dat ik nog even wacht voor ik Sayla laat dekken Knipoog

nog 10 dagen Knipoog

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:01

grr ik wil ook komen, maar ik moet werken Boos!
anders was ik met kiss/meligemaaike/snowgirl38 meegekomen Knipoog
Maarja, kan geen vrij krijgen, en eigenlijk moet ik ook best wel geld verdienen Rolleyes
Nou ja, ik hoor het hele verhaal wel, en ik geloof dat er ook een videocamera meeging?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:38

volgens mij zijn er altijd camera's genoeg en voor zover ik begrepen heb komt er ook weer een dvd