Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Brenda nog even rijden als het net licht is 
Bonte schreef:Cayusejuhh schreef:hoe laat begint het dan?? en hoe laat zijn jullie er?? ik bedoel ik ga niet als enige daar rond lopen off course
![]()
Dat heb ik nou ook, maar jij hebt Richard nog. Ik ben helemaal alleen
Citaat:Mariel, je mag ook met mij en mijn bijrijdster meerijden hoor!! We komen toch langs Amsterdam, dus als we op een handige plek kunnen afspreken?? Je roept maar!! Plek zat in de auto...
Bonte schreef:Citaat:Mariel, je mag ook met mij en mijn bijrijdster meerijden hoor!! We komen toch langs Amsterdam, dus als we op een handige plek kunnen afspreken?? Je roept maar!! Plek zat in de auto...
Paula en Esmeralda rijden toch ook al met jou mee???? Ik hou het in gedachten, dank je.
Cayusejuhh schreef:![]()
hoe laat begint het dan?? en hoe laat zijn jullie er?? ik bedoel ik ga niet als enige daar rond lopen off course![]()
Tinkermuts schreef:tuurlijk maak ik tijd om te kletsen maar vergeven jullie mij dan dat ik loop te hyperen en te stuiteren whaha
Het is nog minder dan 2 weken
Tinkermuts schreef:Jean, maak de zenuwen nog wat erger
ja heb ook wel iets met valk. Vroeger een erg leuke valkpony gereden en later was mijn lieverlingsijslander ook valk 
wat wordt vosbont x valk
Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer
jacqie70 schreef:Bonte schreef:
Paula en Esmeralda rijden toch ook al met jou mee???? Ik hou het in gedachten, dank je.
Ik heb nog niets definitiefs van hen gehoord..... Maar ik heb in totaal buiten mijn bijrijdster en mezelf nog vier stoelen over... (Renault Grande Espace)
Tinkermuts schreef:Ik maak me al druk, en ik heb er maar 1, wat zeur ik, jij moet er 5 in topconditie brengen, ik voel met je mee, ik ben wel heel nieuwsgierig naar Falcon, ik heb altijd al wat gehad met valkkleurige, ben op een valkkleurig a welsje begonnen, maar een valkkleurige tinker lijkt me echt helemaal super
grid schreef::o Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer![]()
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..
Jean schreef:grid schreef:Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer
![]()
Zal van de week nog eens gaan zoeken ... Vind dat best interessant al is het nog altijd een gok, omdat je de genen van de ouders niet kent en er meestal nog best veel mogelijkheden zijn: 25% dit 25% dat enz..
Ik heb het boek "de kleur van het paard" en daar ben ik in aan het spitten
Heb het ook gebruikt bij mijn onderzoekje
grid schreef:Ik had volgens mij al ergens een keer op bokt gevraagd wat er genetisch mogelijk is uit valk x vosbont, maar weet dat niet meer
![]()
Waarbij 50% kans op bont.
en natuurlijk vos of vosbont ook
. Zwartbont wat "gewoontjes"
maar dat kan trouwens ook héél mooi zijn
we dwalen niet af hoor, heeft allemaal met hengst te maken

volgens mij kan ik straks nooit kiezen wat ik voor mijn meisie wil:n
dus dan lijkt me Falcon erg leuk (als ie kwa bouw e.d. ook bij mijn meisie past natuurlijk)
dus
pff ben blij dat ik nog even wacht voor ik Sayla laat dekken