Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
san4nie schreef:egnie schreef:Ik ben wel benieuwd naar die merrie. Kan je die advertentie hier delen?
Ik heb je het linkje in een pb gestuurd.Apple schreef:ID's zijn over het algemeen Hunters.
ISH is meer de 'sport-versie'.
Is dit de “officiële” verdeling? Weer wat geleerd!

Daarna bleef er steeds zand in de mest zitten. Heb hem met een muilkorf op de wei gezet, maar zijn vriendjes trokken die binnen no time af. Vorige week lag hij ineens weer en ik had net en dag ervoor weer mest in een handschoen gedaan. Paard eerst maar uit de wei gehaald en naar de handschoen gekeken. Schrok me dood weer een vinger voor de helft gevuld met zand en ook in de andere vingers zaten zandresten. Heb hem licht aan het werk gezet en toen kwam er zeer dunne mest af. Met de staleigenaar overlegd en nu staat hij apart zodat het masker niet afgetrokken kan worden. Wel sinds een paar dagen een vriendje erbij want die is stokkreupel en mag niet meer in de grote wei. Dus jut en jul staan op een klein stukje en tot nu toe gaat het goed. Mest is nu ook zand vrij. 

Vorige week indoor crossclinic met Sil. Ik ben voor het eerst in mijn leven van een paard afgevallen
Ze schrok, vloog opzij, maakte een paar sprongen en daar ging ik. Beste klap. Had toen nog geen hindernis van dichtbij gezien
Er weer opgeklommen en maar gaan springen. Want dat kan ze wel
Ik vond het héél spannend maar ze was met springen zelf zo zoet! Eind februari gaan we weer. De instructrice vond haar wel veel te vet
Ze is ook wel wat rond, maar ze is ook zo anders qua bouw dan een KWPN'er..
Een hele lange lijn van in-uitjes met een o.a. een boomstam en daarna nog een lijntje gereden met een punt en strobalen. Daarna vond ik het ook wel best, ik had m'n doel behaald (springen en niet dood gaan
) en zo best is haar conditie niet op het moment.
Het zijn hindernissen van niks maar ik had wel de bibbers na de val. Dus was al lang blij dat we dit zo konden doen