*Shetlanders*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:21

Zip schreef:
Vandaag kwam de hoefsmid. Aan alle kanten werd met vuurwerk geknald, en Oscar stond net zo mooi braaf te zijn,
terwijl hij een van de vorige keren de hoefsmid in zijn kont had gebeten Bloos

Foxy vond het wat minder prettig, maar ja, die houd niet zo van vreemde mensen. Haha!

Hehe Haha!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:31

SANEX schreef:
Pff jeetje, dat is ook discriminatie , ik bedoel Ukkiepuk hiero rijd ook met haar shet tussen de paarden, ziet er qua combinatie ook niet mooi uit maar flikt 't 'm wel even.
Ik vind dat je als jury elke combinatie moet accepteren en niet kan weigeren wat er ook binnenkomt ( behalve natuurlijk iets belachelijks als bv iemand op een veulen ofzoiets, niet dat dat voorkomt maar ik noem maar even een zijstraat )

Ik heb alle 4 benen van Bas kunnen optillen en uitkrabben, rustig, zonder gespring en gehang!
Joehoe, Bas boekt vooruitgang Knipoog

Hallo! Nou noem je ook wel iemand op, dat van Ukkiepuk is teminste een nette, mooie combi. Kijk geef toe: dit ziet er niet uit

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:39

Marieke_456"]
[quote="SANEX schreef:
Pff jeetje, dat is ook discriminatie , ik bedoel Ukkiepuk hiero rijd ook met haar shet tussen de paarden, ziet er qua combinatie ook niet mooi uit maar flikt 't 'm wel even.
Ik vind dat je als jury elke combinatie moet accepteren en niet kan weigeren wat er ook binnenkomt ( behalve natuurlijk iets belachelijks als bv iemand op een veulen ofzoiets, niet dat dat voorkomt maar ik noem maar even een zijstraat )

Ik heb alle 4 benen van Bas kunnen optillen en uitkrabben, rustig, zonder gespring en gehang!

Hallo! Nou noem je ook wel iemand op, dat van Ukkiepuk is teminste een nette, mooie combi. Kijk geef toe: dit ziet er niet uit
[/quote]
Bedoel je de lengte?
Want haar houding is verbeterd, dat zegt ze toch!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:44

de lengte ja...

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:45

Misschien moet ze anders eens wat nieuwere foto's plaatsen, dan kunnen we beter oordelen Lachen

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:49

Elke schreef:
Misschien moet ze anders eens wat nieuwere foto's plaatsen, dan kunnen we beter oordelen Lachen

Idd! ik zie vaak zat VD foto's enz, van haar, maar nu willen we toch echt rijfoto's

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:50

ze heeft nog maar 1 keer vd foto's geplaats Verward:?:?:?:?
ze heeft al zoooooo vaak rij fotos gemaakt

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:50

en bedankt dat je gek word van vd Knipoog

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:26

Ooh, hier ook weer goed nieuws Tong uitsteken Ik had mijn vader dus gevraagd om een longeersingel in te korten maar ik kon er nog anderhalve vuist tussen doen nu heeft hij er weer een heel stuk tussenuitgehaald dus als het goed is past hij nu wel Tong uitsteken

Ik zal morgen wel foto's maken en dan kan ik ook meteen de nieuwe peesbeschermers op de foto zetten Party!!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:46

zie mijn profiel! Staan een aantal in.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:27

over die wedstrijden van 2 topic gevallen terug....:
ik rijd met mijn shet flame onderling...:
dressuur en springen...
naja ik kan je vertellen een hoop comentaar maar goed ik heb het er voor over!want het gaat steeds beter dus naja...! veel succes in ieder geval.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:48

Marieke_456"]
[quote="SANEX schreef:

[/quote]

Dan nog, hoe belachelijk de combi ook is, een jury mag een combinatie niet weigeren op het punt dat het er niet uitziet

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:22

Marieke_456 schreef:

En dat heb ik nooit gezegt
Ze heeft ook wel vaak rijfoto's geplaatst ja, maar dat waren altijd oude. Van een half jaar geleden, dat zei ze zelf!

Maargoed, het maakt mij niet zoveel uit hoor Knipoog
Alleen als ze advies vraagt of ze wel of niet aan zo'n wedstrijdje mee zal doen, tja dan heb ik wel nieuwere foto's nodig anders kan ik geen zinnig advies geven Knipoog

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:15

ik ga vandaag of morgen uit mijn filmpje van mijn proef afgelopen zondag ff fotows eruit halen en die zet ik dan op bokt:D...
ik geef de url van de topic hier dan wel even

belleshettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:12

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:28

Marinke schreef:
Alleen als ze advies vraagt of ze wel of niet aan zo'n wedstrijdje mee zal doen, tja dan heb ik wel nieuwere foto's nodig anders kan ik geen zinnig advies geven Knipoog

Het kan alleen nog maar slechter worden als ze in dat half jaar gegroeit is Tong uitsteken grapje hoor Knipoog maarja...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 14:36

Marinke"]
[quote="Marieke_456 schreef:

Ze heeft ook wel vaak rijfoto's geplaatst ja, maar dat waren altijd oude. Van een half jaar geleden, dat zei ze zelf!

[/quote]

En dat is ook maar 1x dat ik rijfotos plaats. Maar wat als je daaro bent en niemand fotos kan maken.. tja ik kan ook niet vanmezelf rijfotos maken...

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:40

Annechien schreef:
zie mijn profiel! Staan een aantal in.

Heeej,

jij was dat die een half broertje van Oscar heeft (oscar zijn pa is Zeoliet v.d Ponyhoeve Haha! )

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:26

IloveShets"]
[quote="Marinke"][quote="Marieke_456 schreef:

[/quote]

En dat is ook maar 1x dat ik rijfotos plaats. Maar wat als je daaro bent en niemand fotos kan maken.. tja ik kan ook niet vanmezelf rijfotos maken...
[/quote]

Laten we ons daar nou niet zo druk om maken, marieke kan dat van te voren ook niet weten dat je daar altijd alleen bent..

We hebben trouwens nog geluk dat dit topic bestaat aangezien alle anders rassen-praat-topics verwijderd worden.

Mijn vader heeft de longeersingel van cor nog een beetje ingekort en hij past nu dus wel Tong uitsteken Yes ! Tong uitsteken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:34

Nog 1 iemand die het van uit mijn positie begrijpt Tong uitsteken
Overgens is dit een skupje en we hebben idd geluk na onze andere topics hé Elke Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:07

Ik ga Bas vanmiddag slobber geven, benieuwd wat hij er van vindt.
Ik heb vanmorgen lekkere appels,wortels,muesli en zemelen gekocht, heb hier nog een oud brood liggen en op stal is biks.
Dat wordt smullen! Hoop ik tenminste, ga er wel vanuit.
ga het vastleggen op camera, hij heeft ook steeds een geel hoofd van de likit, dus zal er nu ook wel niet meer uitzien Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:40

Voor foto's van Bas de slobberpony kun je Hier kijken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:42

Met jou pony zou ik niet graag willen knuffelen Tong uitsteken
Het mengseltje ziet er trouwens wel erg vies uit Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:00

Marieke_456 schreef:
Met jou pony zou ik niet graag willen knuffelen Tong uitsteken
Het mengseltje ziet er trouwens wel erg vies uit Knipoog

Ik begrijp je, ik had hetzelfde,helaas wou mijn pony wel met mij knuffelen, dus ziet mijn jas er net zo uit als hoofd van Bas Knipoog

Ja ik zou het ook niet willen eten, mn ma zei ook al: Dat lijkt wel kots!
Ben blij dat ik geen paard ben Clown

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 12:34

Hahaha.. lekker smerig! Lachen