Wow, roelie77 die van jou is ook gaaf zeg! Hij toont veel groter dan 1.53. rocymax, Bengel is gaaf.
Minifries, wat grappig dat jouw fries x tinker helemaal zwart is. Die van mij heeft toch wat witte tinkervlekken.
Iris_Luna
Geplaatst: 06-02-14 23:50
hah ja idd. Haar moeder is toch wel erg bont. Ze heeft links achter ook wel een klein wit sokje,maar de lange zwarte haren van haar sokken hangen er over dus dat zie je niet, alleen dat ze linksachter een halve witte hoef heeft.
rocymax
Geplaatst: 07-02-14 22:46
Dankje Niwla Ja Minifries, dat viel mij ook al op dat ze zo mooi zwart is, het is een mooi paardje
sjanien
Geplaatst: 01-03-14 14:25
Ik ben ook in het bezit van twee friese kruizingen.
Silke is een fries maal haflinger/kwpn.
Lobke is een fries maal tinker. Hier toen we haar kochten 30/10/14
Tinker x Fries vind ik ook erg leuk! Mooie paardjes zitten er weer tussen!
Ik heb mijn halve fries weer opgepakt vorig weekend, het was zulk mooi weer! Maar dan komt zijn niet nuchtere karakter wel boven, hij is ondertussen sterker geworden en doorgevoerd in de winter, dus de bokken worden ook hoger.... lag er mooi naast te kijken, auw.... Maar nu een paar keer verder gaat het weer beter Vandaag foto's gemaakt, zal ze binnenkort even uploaden!
Niwla
Geplaatst: 01-03-14 17:22
Leuk, nog een fries x tinker sjanien. Die haf/kwpn is ook leuk! Hoe groot is die?
Ik kijk hier alleen maar knappe paardjes mee.. maar wil toch even kwijt dat ik t knap vind van sjanien dat ze in de toekomst kan kijken en weet dat ze as 30 oktober een friesxtinker gaat kopen en er zelfs al foto's van heeft hoe hij er dan uitziet ;p ! (Datum heb je op 2014 staan )
Hier ook een kruising! Ik heb een Fries x KWPN. Qua gangen kun je zien dat ze fries is, qua karakter helaas niet. Het koelbloedige is niet aanwezig haha. En ze is ook erg smal gebouwd. Moeders achtergrond is: Piter 312 x Onbekend Vaders achtergrond is: Ed King Hill x Balzflug
Manen zijn ondertussen al getrimd! Helaas groeiden ze maar niet door... ze zijn wel enoooorm dik!
Ze is een beetje 'muizig'. Licht neusje en bij haar billetjes ook een beetje
Oh echt ?? Mocht ik de lotto winnen, wie weet . Momenteel zijn 2 paarden al meer als genoeg, al zou ik er wel nog véééél bijwillen hoor . Ik zou allesinds niet twijfelen mocht ik de middelen hebben, ben helemaal verliefd !!
Santos_05
Geplaatst: 04-03-14 20:35
Een zo'n miepert is genoeg Die van mij is iets groter, 1.65m
We hebben zelf stallen en nog eentje over, maar helaas, heb het druk genoeg met 1 zo'n druktemaker (whaaaaa-baas-je-hebt-toch-niets-verzet-paard). Niet bang voor een trekker, maar wel als er iets op het erf verzet is