was even op vakantie dus was even aan t bijlezen, mooie kruisingen weer hoor !! Vraag me wel eens af of iemand een fjord X fries heeft maar dan meer met kleur van fries ? heb ik nog nergens gezien hihi
@linda8309 : ik denk ook wel dat er een tinker of fries ofzo inzit vooral de eerste haflinger x tinker ofzo. en die andere iets van kwpn met tinker ofzo iets.. wel prachtige paardjes!
car0linee
Geplaatst: 26-10-11 18:34
wat zijn er weer moooie foto's van prachtige paarden geplaatst!
Kinaia vind ik echt prachtig! ook heel mooi getekend! en het dekentje staat goed!
en Calanddra is je kleine ook aangkomen? vind het echt een dotje! ben benieuwd hoe die straks uitgroeit!
Diabelle, jou paard is ook mooi! zit zeker ook iets van tinker in? (sorry, profiel nog niet bekeken)
en de rest van de paarden vind ik ook superleuk! ik vind kruisingen toch wel het mooist hoor!
Hier suzy weer eens (papa:andalusier X Mama:QuarterxNRPS) en nu 1 jaar en 6 maanden oud :
QueLee
Geplaatst: 26-10-11 18:48
Wauw heb echt al een heleboel prachtige kruisingen gezien!
Ik heb zelf een kruising New Forest X ?? Moeder is een new forest (voskleur) die bij mij op mijn oude stal stond, ook een mooi paardje van fokker Brummershoeve. Vader helaas onbekend maar heeft wel het creme-gen gehad en was waarschijnlijk een paarden-maat.
@ Carolinee, ja mijn paardje moeder is een tinker en vader is een kruising van alles wat, het leuke is dat deze combinatie nog 8 veulens hebben opgeleverd, helaas ken ik maar 1 volle zus van DiaBelle.
Jou paardje is met die leeftijd ook al aardig groot, wat zijn de verwachtingen qua stokmaat?
@Quelee, wat een mooie kruising zeg, zit er geen haflinger in?
@Alou, wat heb jij een mooie deken zeg!
@Calandra, wat een mooie meid zeg, vind dit toch altijd een hele mooie kruising, Fjord x Fries, veel plezier met haar!