Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_horselovee_ schreef:ja, klopt![]()
daarom zeg ik ook wsl (waarschijnlijk dus). maar je bent niet de enige die dat zegt
schoftehoogte weet ik helaas niet, heb wel een foto.
ziet er een beetje raar uit, maar mn vriendin wou perse de manen naar 1 kant kammen () :
http://6.media.hyves-static.net/1477052 ... 52317.jpeg
Van schreef:banaansingel begint bij kraemer ook pas bij 50cm, word dus maar gewoon een rechte
ik rij zelf bijna altijd in spijkerbroek of joggingbroek, vind rijbroeken helemaal niet lekker zitten
een demo geven lijkt mij wel leuk alleen belgie is me net iets te ver weg
Van schreef:is dat boek er niet in engels of nederlands?
nou dan voldoet Wolf nog aan de rasbeschrijving, alleen nog afwachten of ze boven de 1,40m uit gaat komen
vind het ook niet verrassend dat ze meer overeenkomsten hebben met de Sorraia dan met highlanders en fjorden, als je ze qua bouw vergelijkt lijken ze ook gewoon veel meer op Sorraia's.
en gewoon door gaan tot je echt niet meer kan hoorrust roest
Van schreef:staat hem goed dat blauw, en wat is hij lekker vies
het zadel ligt nu wel te ver naar voren, hij mag wel een cm of 10 naar achteren
ik denk dat ik ongeveer net zo lang zal zitten als jou
heb mijn singeltje ook binnen, 't is gewoon schattig zo klein
Citaat:Ik ga die dhr Michalak bellen, maar ik denk dat jou paard kreeg haar paspoort pas nadat dhr. Michalak heeft haar uit paarden opvang gekregen of gekocht. Het paspoort plicht voor paarden in Polen bestaat niet lang. Dus waarschijnlijk bij het maken van paspoort heeft dierenarts haar onderzocht en haar leeftijd geschat.
Zij zit voor me als kruising van konik en hucul, of zelfs beetje ongewone kleur hucul. Voor konik is ze veel te elegant van proporties. mooi paard.
in Pools paarden paspoort op pagina 3 onder gebooret datum en plaats staat adres van fokker- is het niet ingevuld bij Polonina? ( haar naam doet me denken aan hucuł afkomst - polonina is een type berg weide in Bieszczady - bergen waar hucul ras ontstaan is.)
shadow19871 schreef:Wat vinden jullie van de Highlandpony's?
Ik vind ze een beetje van de Konik weg hebben qua uiterlijk, de bloedlijnen lopen vast heel anders.
Weet iemand in hoeverre de karakters van deze rassen verschillen? Ik vind de Highland pony's in vergelijking tot de Koniks erg duur en ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de Koniks mooier gebouwd zijn