Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo trots op mijn mannetje.

(Heb 'm zelf ook )
Stoere vent
Nu kan ik er weliswaar minder mee aan de slag, maar hij staat wel op de beste plek nu hij nog zo jong is, en dat is ook een heerlijk gevoel na dat getob van de afgelopen tijd...
Gister hebben we weer een rondje over de weg gestapt en een klein stukje gedraafd en hij liep bijna helemaal goed. Hij lijkt er sowieso niet echt last van te hebben want hij loopt heel blij, dus dat is wel fijn. Maar we doen gewoon lekker rustig aan.
te genieten, dus ik ben niet meer met hem bezig geweest... Hij heeft een maatje, en heeft het super naar zijn zin. Van de 9 paarden is hij nummer 9 in de rangorde, maar dat liever als er compleet buiten natuurlijk

ja weet ook niet meer wat ik hier zeg

.Vind het best spannend hopelijk is bokt een beetje lief voor ons.
hoofdstel slopen. Het kunnen idd boefjes zijn. Maar met stroom zal hij het wel laten. Qoke blijft ook echt wel uit de buurt van stroom. Citaat:De Vlaams Paard hengst "Rick van Belle" werd afgelopen zaterdag goedgekeurd als dekhengst en tevens "Siegerhengst" op de grootste koudbloedhengstenkeuring van Duitsland (Krumke).
Rick van Belle (eig. familie zum Berge, Bad Fallingbostel, Duitsland) is een fokproduct van Rieck's Marcus T x Jazzman's Duchesse.

. Wel nog niet meer dan 30minuten.
Ruikt ook weer ze lekker fris en naar paard enzo.. Of is het raar om aan je paard te ruiken?

Daar kan ik alleen nog maar van dromen voorlopig haha Als ik Salvo soms zie lopen, dan moet dat volgens mij heel gaaf aanvoelen als ik daar ooit op zit!