Ik ben even heel druk op werk en thuis, dus heb niet zoveel kletstijd .
Voor mij hoeft een HK-topic niet echt, maar ik vind het wel heel leuk om hier zo nu en dan over de pony's te kleppen. Komend weekend gaan Giga en Laurie voor het eerst weer naar een crosswedstrijd, dus hopelijk zondagavond weer mooie foto's! Eerst morgen wassen en vlechten en bedenken wat ik ook altijd weer mee moest nemen naar zo'n wedstrijd .
Bar
Geplaatst: 25-06-10 19:44
Same here, ik zit al in 2 HK-topics. Wordt een beetje veel.
Maar ik vind t wel leuk om een beetje bij te blijven bij alle Connemara's op Bokt.
Wij hebben morgen weer selectiewedstrijd met allebei de pony's. Hoop dat deze beter gaat dan de vorige. ZOu toch leuk zjn als ze mee mogen naar de regiokampioenschappen.
Echt super dat Giga weer gaat crossen!! Jullie komen toch ook wel naar Bathmen he?! Ik heb al doorgegeven aan ons secretariaat dat Mark daarvoor opgegeven moet worden.
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 22:29
Ik weet nu eigenlijk niet meer waar we voor gekozen hebben aan het eind van het seizoen, maar ik denk dat Bathmen er wel bij zit. Het was alweer een heel gepuzzel en ik kan nu mijn lijst niet vinden waar ik het allemaal op aangegeven heb.
Maar ja, eerst maar eens kijken hoe ze uit deze cross komt . We moeten al om een uur of 6 weg zondagochtend. Dat vind ik dus wel vreselijk, dat vroege opstaan vaak bij het crossen . Nou ja, met deze hitte niet zo heel erg om in de ochtend alles al afgerond te hebben.
Klein verslagje, Easters eerste proef (de selectieproef) ging redelijk goed vinden wij, de 2e preof werd ie een beetje lang. Punten, 185 voor de eerste en 189 en 4e prijs voor de 2e proef. Nou ja, het gevoel was helemaal anders maar ja. Jammer, nou moet het op de kring wel heeeel erg goed gaan om nog naar de regio te mogen. Koss moest eerst springen, hij ws heel heet met inspringen. In de ring durfde hij bijna niet langs de kant van de tent want daar stonden heeeeele enge stoelen....hij had een weigering en 2 balken dus 12 strafpunten. Maar gelukkig wel gewoon rond gekomen. Zat vrij veel tijd tussen springen en dressuur en het was inmiddels lekker heet geworden. Losrijden liep hij nog wel fijn maar in de proef was de pijp leeg bovendien nog een daas op zijn kop dus het was geen geweldige proef, 178 punten. Regio met Koss wordt ws dus ook niets. jammer, binnenseizoen beter dan maar.
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-10 09:03
Jammer dat het niet beter ging Bar, maar op zich zijn de punten van Easter mooi. En Koss moet ook nog wennen aan al die tierelantijnen. Soms wordt het dan net te veel. Wel fijn dat hij dan niet helemaal stopt.
Voor ons geen cross vandaag. Giga is ziek. Hoge koorts, maar wat ze precies heeft is nog onduidelijk .
Bar
Geplaatst: 27-06-10 11:54
Neeeee, Giga ziek.. Wat raar, hopelijk niets ernstigs. Is ze de enige die ziek is?
Ik ben ook niet ontevreden of zo. Koss is nog jong en die mag lekker ervaring op doen. Hij doet t gewoon heel goed. En Easter had na de osteopaat nog maar 2x gelopen. Was eigenlijk net wat te weinig. Dinsdag weer les met hem.
Pff, hoop wel dat t iets koeler gaat worden want rijden met deze temperaturen vind ik eigenlijk zielig voor pony en ruiter...
rugby
Geplaatst: 08-07-10 16:21
ik kom jullie ff lastige vallen met een paar foto'tjes heb vorige week een fotoshoot gehad op het strand, zijn echt super mooie foto's uit gekomen. het was echt heel erg druk op het strand maar de pony's hebben zich echt super gedragen. door de drukte niet echt actie foto's. Ik ben het ook niet zelf op de foto maar mijn bijrijdster. Ze doen het echt zo super samen zijn echt een team en helemaal gek op elkaar.
voor er comentaar komt, ik rij nooit meer op haar, heb er alleen even opgezeten voor de foto.
Wij zijn net terug van een wederom geweldige crossles !! Wanneer gaan we weer ??
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 17:02
SilverSan schreef:
Was dat geen bruine ABel die je nu bedoeld lelieaardje?
Ik bedoel inderdaad een bruine Abel, maar p_a is ook niet degene die de foto's van de valk hierboven gepost heeft. We hebben nog niet gehoord wie het valkje is.
Maar p_a super dat het goed gaat met zijn hoef!! Fijn dat je daar zo'n geduld mee hebt gehad. En dan nu echt gaan genieten van hem .
Het crossen was weer gaaf. Ik ga snel aan de slag met de foto's. Wordt vervolgd!
rugby
Geplaatst: 10-07-10 19:16
sorry nog al druk geweest. op de foto dat is bo, was hier al eerder geweest en zou nog steeds even opzoeken wie haar ouders zijn ( ze is geinporteerd)
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 19:20
rugby schreef:
sorry nog al druk geweest. op de foto dat is bo, was hier al eerder geweest en zou nog steeds even opzoeken wie haar ouders zijn ( ze is geinporteerd)
D'r papieren liggen bij mijn ouders, stomme is dat ik het elke keer vergeet, voordeel volgende week moet ze geent worden dus zal ik ze wel op moeten halen.
Bar
Geplaatst: 10-07-10 21:33
Wat een gave pony Rugby!! Heb echt een zwak voor valkjes.
p-a, fijn dat Abels hoef weer in orde is, kun je eindelijk lekker met hejm aan de gang!
Ben je niet gesmolten tijdens de crosslessen Leliaardje?
Ik ben wel bijna gesmolten vandaag op concours. Bah wat een hitte, maar t was niet voor niets. Koss vond t vanochtend al te warm. Nog net een winstpuntje in de dressuur maar met springen was het een balkenregen, 12 strafpunten maar gelukkig geen weigeringen. Easter daarentegen loopt geweldig met deze tropische temperaturen. Vriendin van Mark had hem gisteren even geholpen met Easter en dat had meteen resultaat. Zijn eerste proef was echt geweldig goed! De 2e begon de vermoeidheid en de warmte wat toe te slaan bij Easter maar het was nog steeds aardig goed. De jury was iig enthousiast. Hij had 204 en 205 punten en was 2x eerste. Net als vorige week maar vandaag was er meer "concurrentie" want het was het kringkampioenschap. Helaas kwamen de eerste selectiewedstrijden nog iets te vroeg dus ze mogen niet door naar de regio.