Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lara_Silver schreef:Ik heb er helaas zelden een geslaagde kruising uit gezien moet ik eerlijk toegeven. Ze lijken vaak heel erg uit verhouding, vooral fjord x fries. Groot hoofd, grote voeten, lange benen en rank lichaam. Het klopt gewoon niet zo. Maar hier zie ik wel een paar leuke voorbij komen. Die paint x fjord 2 pg terug en vorige pagina arabier x fjord, leuke paardjes! Volgens mij moet je voor een leuke fjordkruising echt een paardje pakken wat qua bouw en maat dichtbij komt. Wat ik ook jammer vind is dat de wildkleur vaak verloren gaat in een soort bruin, dat alleen de aalstreep over blijft.
ikdoemaarwat schreef:Lara_Silver schreef:Ik heb er helaas zelden een geslaagde kruising uit gezien moet ik eerlijk toegeven. Ze lijken vaak heel erg uit verhouding, vooral fjord x fries. Groot hoofd, grote voeten, lange benen en rank lichaam. Het klopt gewoon niet zo. Maar hier zie ik wel een paar leuke voorbij komen. Die paint x fjord 2 pg terug en vorige pagina arabier x fjord, leuke paardjes! Volgens mij moet je voor een leuke fjordkruising echt een paardje pakken wat qua bouw en maat dichtbij komt. Wat ik ook jammer vind is dat de wildkleur vaak verloren gaat in een soort bruin, dat alleen de aalstreep over blijft.
ik las je eerste zin en wou net gaan vragen (met foto) waar jij vind dat mijn paard uit verhouding ligt
maar toen las ik pas de zin erachteraan.....
Lara_Silver schreef:@ Essie_Blue: Die valt idd nog mee, maar het ziet er niet echt uit als een speciaal paardje, mist de uitstraling en allure van beide rassen... Maargoed het is geen duidelijke foto dus ik kan het mis hebben.
@ ikdoemaarwat: Nee die van jou is mooi in verhouding, wss omdat de twee rassen dichter bij elkaar liggen, leuk brutaal koppie zit erop!
Lara_Silver schreef:Mooi gebouwd is hij inderdaad. De bouw vind ik meer naar die van een haflinger neigen, misschien dat het daar aan ligt. Het uiterlijk is dan weer helemaal fjord. Nee leuk paardje hoor, geslaagde kruising!