Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik ben blijven zitten. Filmpjes staan op facebook. 

dan is je oranjeset compleet haha.
Jee zeg....wat gaaf vond Marlon het!
En .....tromgeroffel...... Yeahhh!! Vilana heeft vandaag haar blauwe flipper gehaald!!! Oftwel: het duurde even, maar Hanneke heeft haar het water in gekregen. Daarna heeft Marlon nog heerlijk gespeeld met Vilana in het water! Topdag! Van de rest van het crossen vergeten om leuke foto's te maken (mama vond het zelf een beetje spannend....
, maar ook daar had Hanneke ervaring mee...
) 

. Daarna weer een stukje gegaloppeerd en tot de 20km gedraafd. Daar was de keuze aan mij: ga ik direct aanbieden. Thuis zitten we nooit op de 60, maar vreemd terrein. Keuze gemaakt: ik ging het wel doen. We hadden tot de 20 in een constant tempo gedraafd, zonder moeite, Kiet ging galopperen als ik wilde en stoppen, focus was bij mij en ze was vooral heel relaxed en in haar hum. Ondanks koelen was ze eigenlijk ook zo droog (en een keer wit
). Dus besloten: wel direct aanbieden. 1.5 km voor het einde gaan stappen, langer dan thuis dus dan moet de HR ook goed zitten. Ze voelde heel relaxed, weet zeker als ik had gemeten met een hartslagmeter dat ze niet hoger dan 45 had gezeten. Tot het einde, want daar waren vlaggen én een hele enge kei. Dus ik heel erg twijfelen maar toch gezegd ja ik wil nu. HR van 56, jammer genoeg hoger dan daarvoor maar goed genoeg.

. Tevens ook veel berichtjes van mensen gehad die succes wensten, enorm lief!
. 1 juli gaan we opnieuw voor de korte klasse 1 in Etten-Leur
EllyC schreef:ik had het berichtje ook gelezen van Sandra. Gek he dat ie dan het laden ineens eng is gaan vinden.
Super dat Sandra je heeft kunnen helpen
. Ben inmiddels al meer dan een jaar bezig met trainen (met en zonder Sandra). Er is iets goed mis gegaan op de trailer vroeger. Ik heb inmiddels ook wel een idee wat, maar dat vind ik niet zo kies te delen openbaar op bokt.