Wij hebben net een nieuwe Ifor Williams aangeschaft voor nog geen 5.500,00. 1.5 paards. Onder andere hiervoor gekozen omdat die dingen ontzettend waardevast zijn en we hem over vijf jaar waarschijnlijk zonder noemenswaardige afschrijving kunnen inruilen.
Ik vond het verschil tussen nieuw en tweedehands te relatief klein dus daarom maar voor nieuw gekozen.
Wij hebben er een van Bockmann model Champion, heel fijn ding! 2 paards, we hebben rubber op de bodem en aan de zijkanten en de rest is van aluminium of zoiets geloof ik.
Onze Ifor williams was wel wat ouder (10+ uit mijn hoofd). 1,5 paards helemaal in orde. Gekocht voor 1800 en uiteindelijk voor 1900 verkocht. Wel de lichtjes en banden uiteindelijk nog moeten vervangen
Nee in Zutphen. Wilde eigenlijk naar 1 bij Doetinchem, maar dat is precies op een dag dat er al dingen in de planning staan. Vandaag een mini obstakeltraining gehad. Ze hadden nav het kapotte deel van de drainage zo'n dikke 10 m hoefslag uitgegraven en afgezet. Kon ze mooi mee oefenen.
Foei is my middle name.
Marrit13
Geplaatst: 07-08-15 18:15
Das wel zo fijn in de eigen veilige omgeving ik heb het plastic zeil in de fietstas zitten, na de zweetdeken overmeesterd te hebben is het tijd voor de volgende stap
Zeiltjes zijn levensgevaarlijk als ze plat op de grond liggen.
Marrit13
Geplaatst: 07-08-15 21:38
Haha Change, eróver is stap 56 maw nog niet
Oeh ben benieuwd Murielle! Neem aan dat er ook beeldmateriaal is gemaakt?
Momenteel verzorg ik een NF dametje van stalgenoot die met vakantie is. Is net heksje maar dan in bruine verpakking altijd laatste woord willen maar ook een troetelbeertje (met 666 op dr truitje dan )