Waarom vinden jullie 6 boterhammen veel???
smorgens 3 heb ik echt wel nodig hoor. En als ik heeeeeul erg honger heb tussen de middag neem ik er 3 en anders 2! Goed gedaan Elysa super! Echt??? Wieeee???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smorgens 3 heb ik echt wel nodig hoor. En als ik heeeeeul erg honger heb tussen de middag neem ik er 3 en anders 2!
Maar als ik paar weekjes erop let vliegt het er weer af. Heb altijd al peer vorm gehad, moet zeggen dat het na al de fysiotherapie en oefeningen momenteel aardig "strak" is. Niet zo strak als Doutzen maar ik ben er wel tevreden mee. Las net mooie spreuk;"liever de dik in de kist, dan een feestje gemist"

Zijn er nog punten waar we aan moeten denken? Dingen waar we op moeten letten? Goede merken? Jullie ervaringen? Waardes? Redelijke prijzen? Etc etc etc.
wat een mooi meisje zeg, en nog steeds!! 
.....tot ze op onverklaarbare reden het nodig vond om vol in de ankers te schieten en mij in het zand te parkeren.

Maar plekken in het zand zijn dan ook paardetend
Kan er gewoon mee typen en doen, maar als ik die hand op een bepaalde manier gebruik of er op dat stuk in knijp doet het wel echt pijn en voelt het alsof er iets weg schiet. Even na laten kijken dus. Het is dat stuk tussen mijn pink en pols