C2D, soms denk ik dat ook en ik twijfel af en toe echt.. weet jij een goeie in de buurt? Heb het nooit nodig gehad (nog even afkloppen) dus ben er helemaal niet mee bekend!
Waarom vinden jullie 6 boterhammen veel??? smorgens 3 heb ik echt wel nodig hoor. En als ik heeeeeul erg honger heb tussen de middag neem ik er 3 en anders 2!
Ehm ik weet eigenlijk niet hoe hij heet.. Waterdale Boy geloof ik maar misschien heb ik nu de verkeerde naam voor me! Iig een schimmel.
Marrit13
Geplaatst: 05-08-15 20:41
Eline de osteo mw die in Vorden komt is heel goed. Marielle heet ze volgens mij doet ook dry needling.
Dieet... Mja... Ik lus ook veel, vooral na 20u Maar als ik paar weekjes erop let vliegt het er weer af. Heb altijd al peer vorm gehad, moet zeggen dat het na al de fysiotherapie en oefeningen momenteel aardig "strak" is. Niet zo strak als Doutzen maar ik ben er wel tevreden mee. Las net mooie spreuk;"liever de dik in de kist, dan een feestje gemist"
Marrit13
Geplaatst: 05-08-15 20:43
Change wat zit jij toch mooi op je peerd!
Punz
Geplaatst: 05-08-15 21:09
Ik vrees dat ik gewoon een dikke appel ben...... Die dan ook nog eens aan het verrimpelen is...
Zucht...
Maar ondanks dat ben ik meestal best heel tevreden hoor...
Ik bedoel maar, wie kan hier zuur bij blijven:
( Ok... tikje shocking wel: Jou-Jou reageert duidelijk op het al weer korter worden van de dagen: wintervacht is al weer op komst.......)
Wij vragen ons af, wat voor soort valk Benson gaat worden. En als ik Meallan zo zie, na al de foto's van donkere valken op internet te hebben gegoogeld, vraag ik mij af is ze nu donkerbruin of een donkere valk? Haar kleur is in elk geval heel mooi, dus het maakt eigenlijk niet uit.
EK19
Geplaatst: 05-08-15 21:36
Wij hebben Mel altijd verdacht van een donkere valk! Alleen zij is wel bruin geboren. .. en ja ik ben ook erg nieuwsgierig hoe Benson wordt. ..
Vroegah toen ik nog naast de studie een bijbaantje had vrat ik op de zaterdag 14 bammetjes weg.
Jou-tje.
Heksje was braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Ze zijn de omheining van de bak aan het vervangen. Dus er staan wat spulletjes naast de baan. Er is het 1 en ander uit gegraven......en ze heeft geen pas op zij gedaan. Merk echt dat de zekerheid en vertrouwen in elkaar bij ons beiden groeit.
Gadverdamme, waarschijnlijk m'n hand gebroken.. Morgen foto's laten maken. Wil absoluut niet nog eens gips met deze temperaturen en ik moet behalve Jackson nog twee andere paarden rijden (eigenaren op vakantie) als ik weer thuis ben.
Vaderfiguur en ik gaan op trailerjacht binnenkort Zijn er nog punten waar we aan moeten denken? Dingen waar we op moeten letten? Goede merken? Jullie ervaringen? Waardes? Redelijke prijzen? Etc etc etc.
Marrit13
Geplaatst: 06-08-15 07:29
Straks geen heksje maar softy
Hand gebroken?? Hoe dat dan? Komt daar ook de misselijkheid/duizeligheid vandaan?
Gister ook lekker aan de hand met Lloyd gewerkt, had zowaar wat linkerstelling! Toen de paarden in het land ernaast begonnen te rennen was er ff spanning maar was ook zo weg. Dus ook hier een blije baas
Aaaaaw Mel als beebie wat een mooi meisje zeg, en nog steeds!!
Ik ging jarenlang naar een manueel in Apeldoorn, hij was alleen altijd retedruk, zit tegenover Vrielink (voor de kenners).
Trailerjacht, leuk! Wij hebben voor volledig aluminium gekozen. Dus vloer en wanden. Deurtje rechts vind ik wel belangrijk. Wellicht handig dat de stangen in geval van nood van buiten losgedraait kunnen worden. En misschien ook handig dat ze als ze vast staan achter aan de klep, ze niet met de hoeven klem kunnen zitten bij de achter lichten (lastig uitleggen). Tegenwoordig zit die driehoek een soort van dicht.
Ik heb gister weer heerlijk gereden op Kareltje, smiddags is ze bij de osteopaat geweest en die was tevreden.
Netjes gedaan Elys! Heb je binnenkort weer wedstrijd met Bosco (en Larry)?
SkyMarian
Geplaatst: 06-08-15 11:35
Hoe hebbie je hand gebroken joh?
Ah brave Lloyd.
Qua trailers vooral de vraag ga je voor nieuw of tweedehands. In het eerste geval is the sky the limit en in het tweede geval voor goed in de gaten houden of bodem/ wanden niet verrot zijn. Ook bij de aluminium-varianten. Met een beetje zoeken is er op oa bokt heel veel info te vinden.
Heksje was vandaag poppetje-poepetje zoet .....tot ze op onverklaarbare reden het nodig vond om vol in de ankers te schieten en mij in het zand te parkeren. Weer er op en richting 'plek des onheils'. BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS het is er niet alleen eng, maar er licht ook nog een plakkaat platgestampt zand op de grond. Ja snollebol daar heb je me net neergelegd.
Ze deed verschrikkelijk aandoenlijk haar best om te verbergen dat ze in haar broek scheet. Later aan de hand gestapt langs de plek. Toen hoor ik het ineens borrelen en pruttelde er wat water omhoog. Gemeld bij de staleigenaar. Die heeft het losgemaakt en bleek dat 1 van de buizen van het eb- en vloedsysteem kapot was en met het inpompen borrelde er water omhoog. Dat had ze dus gehoord. Arme merrie.
Marrit13
Geplaatst: 06-08-15 12:01
Ach arm heksje hier een waterpomp die ook wel eens borrelt, vinden ze ook niets Je hebt je niet bezeerd?
Tribunals: Auw.. Hoe heb je dat gedaan... Wij hadden trouwens een Ifor Williams voorlader, erg fijne trailers maar wel wat duurder (ivm de voorlader). Als je voor tweedehands gaat: let heeeeeeel goed op bodems en wanden, tenzij je na een jaartje zelf je hele trailer wilt gaan opknappen...
Geen pijn gedaan SM? Heksje is wel echt een zeer gevoelig heksje volgens mij Maar plekken in het zand zijn dan ook paardetend
Tribunals
Geplaatst: 06-08-15 12:16
banketstaaf klap tegen een stenen muur gehad in het zwembad Kan er gewoon mee typen en doen, maar als ik die hand op een bepaalde manier gebruik of er op dat stuk in knijp doet het wel echt pijn en voelt het alsof er iets weg schiet. Even na laten kijken dus. Het is dat stuk tussen mijn pink en pols
Papa wil geen trailer van 10.000 euro, dus we gaan wel voor een tweedehands. Bodem is idd en goeie, hoor vaker dat daar goed opgelet moet worden. Misschien is het handig om meteen na de aankoop een nieuwe bodem er in te doen? Wat kost zoiets?