En Tineke, wat een power heeft Melody, prachtig!
Ik zat vanochtend om 9:00 te paard voor een lekker buitenritje. Man mee op de mountainbike en lekker op pad over de heide en bos. Met als hoogtepunt het doorwaden van een ven.
Ik was er al een tijdje niet meer geweest, dus wist niet goed hoe diep het zou zijn. Nou...bleek aardig diep te zijn! Rebel liep tot halverwege zijn romp in het water te sjouwen. Hij hoefde net niet te gaan zwemmen, maar het scheelde weinig!

Gelukkig was ik goed voorbereid: oude jodhpurs en chaps aangetrokken en de leren rijlaarzen thuis gelaten.
Wat een SUPER BRAVE powny is die Rebel toch, in zijn uppie het ven in en braaf doorsjouwen tot de overkant zonder ook maar een beetje te twijfelen. De foto's zijn niet op het diepste punt genomen, toen was de fotograaf met z'n mountainbike aan het omrijden naar de andere kant.
Op de onderste foto zie je mij mijn benen een beetje optrekken om niet nat te worden. Nou...even verder was er geen houden meer aan, ik was tot aan mijn knieën drijfnat!!

En nog eentje dan, beetje ingezoomd om het connemara shirtje beter uit te laten komen: