Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) 
Dat we die naar in draf hebben afgesloten. Want de ponybeentjes gingen alle kanten op behalve over de hindernis en dan springt ze vlak.
Marrit13 schreef:(eerlijk; H zei ook al, als het niet fijn voelt spring je maar klasse lager
)
Saaams schreef:Marrit13 schreef:(eerlijk; H zei ook al, als het niet fijn voelt spring je maar klasse lager
)
Ze geeft jou springles toch? Geeft ze ook springles ergens op locatie ipv crossles dat je weet?
Je moet doen en springen wat goed voelt. Dat lijkt me het belangrijkste. Springen jullie op dressuur of vzh/springzadel?
Wat ons weken terug een fantastisch plan leek, leek nu niet meer dan een dwaze "wat dáchten we in godsnaam?!"
Het was best beetje krap, best hier en daar beetje hoog, best wel niet fijne bodem (gladde en natte plekken). Dus we keken elkaar al eens aan; Ria bijna emotieloos (grapje) en ik jankend. Maargoed, wie A zegt... zegt ook de P van Parcours.
alle credits naar onze fantastische pony's, zó braaf en nu nuchter
Voor mij eerste keer binnenbak, maarja; boeit hém niets. 

, ) en ja: ook trots op mezelf ! Want toch maar mooi gedaan én ik kan zijn sprongen ( die royaal hoger zijn dan 60 cm steeds beter uitzitten )