Ohh,.. Pringle.. Zie net jouw post en foto pas... op mobiel kennelijk helemaal over heen gelezen! Gefeliciteerd met je winstpunten!
esje007
Geplaatst: 22-05-17 20:35
Punz: ik heb voor 9 juli een bp te leen.!! ...mijn dochter rijdt mee, dus.....mijn bp is beschikbaar! ! Kan ik zo achter in de auto leggen. Ik vind mezelf nu te zwaar om op rebel te crossen, dus laat het over aan mijn dochter. Pringle: gefeliciteerd met je super punten! ! En wat een gave berichten van Kiet, wow!
Ik heb niet veel nieuws. The usual stuff: dressuur lessen en buitenritje. Was trouwens wel mooi bij ons met bloeiende brem en lupine.
edit: zien jullie ook dat zwarte rechteroor??? Volgens mij heeft Rebel stiekem een bokt account en heeft hij alles over het V-gen gelezen. .. echt ongelooflijk. ...zo smerig hij de laatste paar dagen is!
Vanavond voor het eerst een M proef gereden en dat viel eigenlijk niet tegen. Nog ff wennen dat de onderdelen sneller achter elkaar komen maar verder bleef hij er lekker aan trekken. Nu eerst nog L2 door
Ik lees allemaal leuke en ambitieuse berichtjes, goed bezig allemaal.
Verder iedereen ook al aan het aftellen?
Saaams
Geplaatst: 22-05-17 22:00
Kunnen we onck nog een maand uitstellen. Wil niet voorschut lopen want Beaut is nog 0.0 B klaar. Die stap is nu top qua ontspanning, nog een beetje extra tact en dan yay. Draf is ene keer wauw en andere keer lekker opdrukken. Galop is vooral niet nageven (niet snappen) en hophop gewoon gaan Enige wat we hebben is controle over hoe hard we gaan? Ik wil geen BB doen want ik geloof ook nog in wonderen voor ons en wellicht word ze wel jaloers op al die showende ponys dat ze denkt kan ik ook.
Wat een gave foto's allemaal En wauw wat ziet otto er goed uit
Wij hebben al foto's van paddy gekregen van de fotoshoot
Wat is het toch een heerlijke knuffelbeer
Marrit13
Geplaatst: 22-05-17 22:10
Lekker belangrijk Saams; ik ben ook nog niet B klaar, en ga ook gewoon in de hoop dat ik een goeie dag heb zorg wel voor 1 ding; je setje moet on fleek zijn
2 groepjes kan ook wel trouwens met de crossles, ik zal eerst morgen (vandaag elkaar misgelopen, morgen springles) vragen of het kan wat we willen!
En Veertje; het hele "als ik het kan, kan jij het ook" was voor Punz bedoeld en we kennen inmiddels elkaars talenten en leerpuntjes
Pringle, gefeliciteerd!!
Marrit13
Geplaatst: 22-05-17 22:11
Die blackfoto's zijn súpergaaf geworden!!
Saaams
Geplaatst: 22-05-17 22:12
Ik wil ook niet winnen. Maar ik heb altijd dat ik denk dat mensen over ons denken (slechte eigenschap) van wat doet die pony in de B ik heb onwijs veel plezier van haar.
Iemand zei laatst nog van al het geld wat je in haar hebt gestoken aan behandelingen, zadels en nu trailer had je een sportpaard van kunnen hebben. Jadus? Ik ben trots op wat dit kleine ponietje allemaal voor mij doet en welke kansen we samen krijgen om te leren/ondernemen
Prachtige Paddy!! Hier zie je zijn kleur inderdaad veel beter! Hoe oud is je dochter nu? Start ze nog ponys?
Marrit13
Geplaatst: 22-05-17 22:19
Oh gewoon schijt aan hebben joh! Dat maakt mij dan echt weer geen hol uit. Maar is gevoel en kun je ook niet makkelijk uitzetten. (Heb ik met angst met rijden ) Bij de crossles keken ze ook wel ff gek, toen ik daar aan kwam compleet in set incl matchende make-up
Saams, mijn dochter is 15 dus die mag voorlopig nog bij de pony's starten
En saams het plezier wat jezelf heb is toch veel belangrijker Ik lees hier met heel veel plezier jullie verhalen En alleen al door het te lezen Lees je al heel veel plezier en liefde voor de connie's
Punz
Geplaatst: 22-05-17 22:31
Mijn motto:
Als je er uit ziet als een trol, moet je vooral rijden voor de lol
En dat dóen we ( en stiekem best ambitieus hoor... dat dan weer wel. Ná de ONCK training gaan we (ik) me weer helemaal richten op het trainen voor mijn M debuut...)
Punz, jullie M debuut gaat straks helemaal goed komen jullie zijn zo gegroeid
Saaams
Geplaatst: 22-05-17 22:36
Geweldig Die M komt wel goed! Neem je alleen JouJou nee naar onck?
Oh nog zo jong chadje! Dat is fijn, kan zenog wat jaartjes de ponys opleiden.
Punz
Geplaatst: 22-05-17 22:54
Yup, alleen Jou gaat mee.
De eerste keer dat Punzel mee gaat op concours wil ik zelf alle tijd, rust en ruimte voor haar hebben, en niet ook nog 1000 andere dingen moeten doen.
Heb zelf wel heel veel zin in na het ONCK weer volle bak bloedserieus dressuur trainen, want ik wil echt graag mijn M debuut.. en mijn M winstpuntje natuurlijk. Maar goed; daar zijn we nu nog niet helemaal aan toe, moet zelf nog behoorlijk aan de bak. Maar heb nu al zin in het weer serieus aan het oefenen gaan!
Saams vorig jaar snapte melody ook echt nog niets van dressuur en kon hij nauwelijks een net rondje over de hoefslag lopen, maar gewoon het meedoen op zich was al hartstikke leuk en wat mij erg opviel was dat hier niemand dacht dat die of die niet goed kon rijden of oh wat gaat het mis. We hoorden alleen positieve geluiden, zo fijn.
En chadje wat een mooie foto's!
Change gezellig, had idd op fb al wat voorbij zien komen, heerlijk is dat wanneer je ziet dat het goed gaat.
En punz die wp in de M gaat er vast en zeker komen, je gaat super goed!
Jacobienx
Geplaatst: 23-05-17 09:35
Wat een super leuke berichtjes allemaal! Afgelopen donderdag weer gestart in het M2. Super lekker en ontspannen ingereden en met vol goede moed de baan ingegaan. In de 1ste proef was er veel spanning. Hij was erg gespannen en daardoor de oefeningen niet fijn kunnen afronden. In de 2e proef begonnen we ook wat gespannen totdat ik dacht van laten we nou maar lekker een goed gevoel krijgen en dan maar geen correcte oefeningen. We gaan het gewoon proberen. Nou dat was de goede instelling! 177 en 191 punten!! We zijn nu officieel M2! Super trots op Robje. Over 2 weken een crossles en daarna naar het ONCK. Super zin in!
Ik zat alle berichtjes terug te lezen en nu snap ik waarom Robin zulke lichte ogen heeft. Hij is als valkje geboren
Veertje2
Geplaatst: 23-05-17 10:35
Marrit13 schreef:
En Veertje; het hele "als ik het kan, kan jij het ook" was voor Punz bedoeld en we kennen inmiddels elkaars talenten en leerpuntjes
Oh Marrit was niet op iemand persoonlijk bedoeld maar eerder voor mezelf als overtuiging Sorry voor de verwarring.
Maar vind de tekst van punz van hoe ze het graag ziet (boomstammen ter grote van bamboestokjes) ook van mij van toepassing