Een zusje van Katinka heeft ook nog heel lang bij de buren daar gestaan, maar die is uiteindelijk verkocht. Vind ik echt jammer, zou zo graag een keer familie van haar zien.

Ze heeft als het goed is 2 volle zusjes en 1 volle broer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar ja ik houd erover op jullie horen vrijdag wel weer an me 
maar of hij ook hele heeft weet ik niet jammer genoeg, maar ben erg trots op hem

En als hij dan een keer op afstand staat, heeft hij zn ogen dicht, zn mond open of is de foto bewogen. GRR.
..
....dat zegt genoeg denk ik
whahaha.
(dus eigenlijk alles behalve de gangbare dressuur en spring rondjes
) 

en houd weer alles bij

hoe die soms kijken kan
die beentjes echt sgattig
en wat denk je! hij heeft de hindernis ook nog gesrpongen ook !!!
:D hihi
wij hebben namelijk geen proffesioneel spring materiaal en daarom is onze hindernis een beetje anders en wat smaller en dat vind mijn meneer altijd heeeeeeel erg eng en gaat als het ook maar even kan heel hard er aan langs, maar hij heeft dit keer maar 1x geweigert, ben erg trots 
hihi
whaha

, nou gelukkig maar!!!
daar ging ik altijd als klein meisje op vakantie en was ik altijd zo jaloers op die ensen die dan met hun paard over het strand heen aan het crossen waren, hihi vond het wel grappig heb het nog niet eerder opgemerkt terwijl ik die foto al een aantal x bekeken heb
hihi
. Oftwel spottie je bent jaloers op Ntlie_
) Ik moet nu 14 dagen stappen en dat gaat nog wat worden want kan hem ook neit losgooien dus ik vrees dat dat stappen hem ook neit helemaal gaat worden. Maarja we zien wel weer. Daarna moet ik hem weer op gaan pakken en dan moet hij goed lopen en zijn knie moet minder dik zijn is dat niet het geval dan moet ik weer terug. DUs afwachten en 14 dagen plezier.......
spottie schreef:heey Ntlie_ ik was net even in je profiel aan het neuzen en opeens viel me die strandfoto erg op, het kwam me vaag bekend voor volgens mij...lees ik verder en dan staat er dat ik in vlissingen woontdaar ging ik altijd als klein meisje op vakantie en was ik altijd zo jaloers op die ensen die dan met hun paard over het strand heen aan het crossen waren, hihi vond het wel grappig heb het nog niet eerder opgemerkt terwijl ik die foto al een aantal x bekeken heb
hihi