Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:12

Richardjuh schreef:
Jeetje zeg wat een veel gelul over die groote hengsten zeg Jammer dat dat zo gaat.... Maar jah...
Jammer genoeg kon ik zelf niet komen anders was ik er zeker geweest Ja Maar wat ik wou vragen hebben jullie misschien ook foto's van de jonge hengsten?? Ben ik erg benieuwd naar Vingers aflikken Word tensloten wel de nieuwe generatie hengsten Haha! Nou ik hoop dat iemand foto's heeft Cool

welke grote hengsten????????????
[/quote]

Laat ik het dan anders zeggen als jullie me niet snappen Clown De showhengsten Cool
[/quote]

Nou ik lees hier geen kritiek over offspring.. over Glenn en over Kent lees ik wel wat.. maar Glenn is groot maar Kent is een klein dingske.
[/quote]

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:35

Hij bedoelt volgens mij met grote hengsten, de al goedgekeurde hengsten Knipoog De volwassen paarden dus Lachen

Ik heb niet al te veel van de andere hengsten kunnen zien, maar van wat ik gezien heb Lachen :

Collin: Vind ik enorm verbeterd! Had niet al te beste ervaringen met hem Knipoog Maar hij begint nu echt een kerel te worden. Heb hem alleen op stal gezien, hij stond nast Glen, aan de hand heb ik er niet veel van gezien.

Gulliver: Hmm, ik vind er niet veel aan Lachen Mist een heleboel uitstraling naar mijn mening. Hij is wel idd superbraaf en cool, maar niet mijn type/smaak Lachen

Chacotay: Jammer dat hij zo enorm begon te krabbelen toen je erop zat voor de wagen. Ook het kunstje met de zaagselbalen had ik anders gedaan. Vind het verder een dondersmooie hengst, maar zou hem wel eens echt gepresenteerd willen zien!

Scoop: Viel me ook op, vond het een leuk paardje, en voor de meesten zag het rijden er ws wel leuk uit Lachen Hij kan volgens mij ook best lopen, alleen jammer van die wissels die ze ging springen. Deed een beetje afbreuk aan de presentatie. Maar goed, ben benieuwd naar hem volgend jaar!

Robin (geloof ik, die met die shetjes Haha!): Leuke hengst, had een mooie draf, ben ook heel benieuwd hoe hij uitgroeit! (of was deze nu al 6? Verward)

(heb erg goed opgelet hoor Bloos )

Dat waren geloof ik wel zo'n beetje de hengsten die ik heb gezien Haha!

Heb in ieder geval weer met een paar mensen lekker bijgekletst Haha! En complimentjes gekregen over Paabjes manen Haha!

Speculeren op I-net is inderdaad niet zo netjes, beetje jammer ook...

Richardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:39

Bedoelde de volwassen paarden idd Haha! eindelijk iemand die me begrijpt Tong uitsteken Maar idd iedereen z'n eigen mening Bloos
En weet iemand ook wat van de enters ??? Heb gehoord dat er maar 1 of 2 echt leuk waren en dat het verder niet veel was?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:49

Ik heb foto's van de jonge hengsten gemaakt, maar dat duurt even voor ze op internet staan. heb het erg druk.

De keuring eerst aan de hand en dan de show kan niet. We moeten het op zaterdag doen, omdat uit geloofsovertuiging mensen niet op zondag komen(ook juryleden). De hengsten moeten binnen en dan kan het pas vanaf de middag, want de manege heeft ook gewoon hun lessen. Dan is er dus geen tijd genoeg om 2 etappes te doen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:53

*Tequila* schreef:
Robin (geloof ik, die met die shetjes Haha!): Leuke hengst, had een mooie draf, ben ook heel benieuwd hoe hij uitgroeit! (of was deze nu al 6? Verward)

Robin is al wat ouder idd Lachen ik dacht zelfs 9, maar 6 zou ook goed kunnen Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:56

Hij is van 1996 dus 9 jaar oud..

Richardjuh.. ben zwangerEN blonTTT hihih lekker combinatie. maar ik snap nu wat je bedoelt!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:58

Hoe noemden ze dat ookalweer? Zwangerschapsdementie??

Schijnheilig Tong uitsteken

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:01

*Tequila* schreef:

Bloos Bloos Bloos Bloos Haha! ( zo iets ja Nagelbijten / Gniffelen )

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:25

Cayusejuhh schreef:
*Tequila* schreef:

Bloos Bloos Bloos Bloos Haha! ( zo iets ja Nagelbijten / Gniffelen )

Ging toch super, je herkende mij zelfs, en nog nooit gezien. Erg mooi zwanger Nadine Pling

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:34

tja dat was een inkoppertje he.. Tong uitsteken Gipsy spirit.. ( alleen moest ik wel denken.. wie heette ook al weer zo... >??)

was het nu Jeannette of was het nu Dinie ??? Bloos ECHT.. wahahahah

toen dacht ik.. van RAven.. ik gokte maar ( en in 1 keer goed gna gna gna)

hihih ben echt zoooooooooooooo zeef.. Cool

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:37

Ik heb ook hele mooie kerels gezien maar er zaten er ook zeker wel een paar bij die van mij van de lijst als dekhengst geschrapt mogen worden (vanwege hun bouw en gangen) Ik hoop dat ik dat niet heb laten merken tijdens het speaken, ik heb geprobeerd voor iedere hengst zo enthousiast mogelijk te zijn. Al moet ik wel zeggen dat het een moeilijk publiek was om mee te krijgen.

En wat betreft de muziek hier heeft Greet erg haar best voor gedaan, veel hengstenhouders hadden geen eigen muziek meegenomen(erg jammer) en dus moest Greet terplekke inproviseren. En dat heeft ze super gedaan OK dan!

Mijn favoriet onder de nieuwe hengsten is toch wel Robin, een mooi gebouwde en complete hengst met uitstraling, mooie gangen en behang.

Gr Trea

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:41

Bloos ik had idd geen eigen muziek bij me.. 1e keer dat ik het vergeten was.. ( shame on me)

Verder idd je deed zeker je best om het publiek mee te krijgenwat gewoon vaak niet lukte.. ( kon jij niets aan doeN)

ihihih Chayenne hoorde dat je zei.. eigenaar van Offspring is. Richard Kostman..(

Zegt ze..: nou zeg!! het is toch ook Mijn paard?!?!? en die van jou mama?? ik zei.. ja idd.. maar die mevrouw snapt dat niet ( Pling ) nou lekker dom dan zegt ze !! wahahaha

( ze zat tegen iedereen te vertellen dat Offie van haar was.. *proest* en dat ze er op reed.. iedereen zat haar aan te kijken van .. yeah right (LIEFFFFFFFFFFFFFff)

Richard stond achter de schermen op offie te wachten .. en groeide van trots dat je dat zei !! ik hoorde dat van me groom.. die vertelde dat!!! Clown
Laatst bijgewerkt door Caye op 03-04-05 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:43

Trea schreef:
Ik heb ook hele mooie kerels gezien maar er zaten er ook zeker wel een paar bij die van mij van de lijst als dekhengst geschrapt mogen worden (vanwege hun bouw en gangen) Ik hoop dat ik dat niet heb laten merken tijdens het speaken, ik heb geprobeerd voor iedere hengst zo enthousiast mogelijk te zijn. Al moet ik wel zeggen dat het een moeilijk publiek was om mee te krijgen.

Bij 1 hengst dacht ik wel zoiets te merken Tong uitsteken Maar verder klonk je ook bij die hengst erg enthousisast Haha! Je doet het goed hoor!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:44

Trea schreef:

En wat betreft de muziek hier heeft Greet erg haar best voor gedaan, veel hengstenhouders hadden geen eigen muziek meegenomen(erg jammer) en dus moest Greet terplekke inproviseren. En dat heeft ze super gedaan OK dan!

Mijn favoriet onder de nieuwe hengsten is toch wel Robin, een mooi gebouwde en complete hengst met uitstraling, mooie gangen en behang.

Gr Trea

ben wel blij dat ik mag blijven van je.......

Clown

groetjes Angelique en de ster van de dag Silas

violar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:24

Datgene wat ik over Glenn heb geschreven ,heb ik inderdaad van iemand anders gehoort, (waar ik overigens wel waarde aan hecht) en weet het dus niet uit eerste hand. misschien toch te snel een conclusie getrokken.
ik moet eigelijk ook maareens leren eerst te denken en daarna te schrijven hahaha

bij deze glenn....mijn excuus Bloos (al liep je niet op je best)

gr violar

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:26

wel mijn complimenten aan jou hoor Trea, je deed het echt super goed en enthousiast Ja

Djimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:30

Jaja ben ook geweest hoor Haha! Met m'n verzorgtink. Maar voor de gene die naar de enters hebben gekeken van wie hebben jullie dan de meeste verwachtingen? Ik denk zelf nummer 8 en 10 en van hun 2e nummer 8 omdat ik deze veel mooier vond lopen en meer uitstraling had Cool

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:37

Djimm schreef:
Jaja ben ook geweest hoor Haha! Met m'n verzorgtink. Maar voor de gene die naar de enters hebben gekeken van wie hebben jullie dan de meeste verwachtingen? Ik denk zelf nummer 8 en 10 en van hun 2e nummer 8 omdat ik deze veel mooier vond lopen en meer uitstraling had Cool

Wie is jouw verzorg tink.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:44

Vasthi: Dan ben ik abuis, hihi, oke geen Too Sexy Clown

Richardjuh: denk dat je met “grote hengsten” de ‘bekende’hengsten bedoelt. [edit] je hebt het al uitgelegd wat je bedoelde.
Foto’s van de jaarlingen heb ik eerder in dit topic gezet (een link) Knipoog

Renee: Pablo’s manen zagen er inderdaad puik uit! Tong uitsteken

Mij staat ook bij dat Robin 9 is inderdaad.

Aha, was jij speak(st)er Trea!! Hoorde aan de bar ook dat het soms met meer enthousiasme uit het publiek gaat, het ging dan wel over een ander ras maar goed.

Wat bedoel je met van hun tweede nummer 8 Djimm. Heb je namen van de hengsten die je bedoelt? met premies eventueel misschien dat ik dan weet welke.

Snapt iemand misschien waarom een twenter bij de enters meeliep? Hij zou dit jaar 2 worden, dan is het toch een twenter???? Kon dat even niet vatten namelijk.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:47

Cheveyo schreef:
Snapt iemand misschien waarom een twenter bij de enters meeliep? Hij zou dit jaar 2 worden, dan is het toch een twenter???? Kon dat even niet vatten namelijk.

De eigenaars dachten dat hij nog 1 was en hebben hem zo opgegeven. Bianca deed de inschrijivngen voor de eerste keer en heeft dat over het hoofd gezien (kan gebeuren). Hij is gewoon bij de 2 jarige geprimeerd. Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:52

okidoki, dat hij er later niet bij de enters tussenliep had ik gezien inderdaad. Zaten al helemaal te rekenen waarom hij dan bij de enters zou vallen hihi.

Djimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:08

Wat bedoel je met van hun tweede nummer 8 Djimm. Heb je namen van de hengsten die je bedoelt? met premies eventueel misschien dat ik dan weet welke.

Met 2e bedoelde ik tussen nummer 8 en 10 heb ik van nummer 8 de meeste verwachtingen Knipoog Maar dat komt denk ik toch wel omdat ik hem heeel goed ken Clown Ze hadden allebij 2de premie
En bonte m'n verzorgtink is nr8 M.J.Navarro Tong uitsteken

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:22

Deze dus?
Afbeelding

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:37

Afbeelding

is dit niet om op te vreten??

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:40

Ik dacht al dat ik Richard erop zag zitten achter die schermen. Vond wel jammer, dat hij toen aan de hand werdt getoond. Verdrietig