kimberlyew schreef:Tinkers, Fjorden en dat soor rassen. Deze zou ik zelf nooit nemen, maar dat nneemt niet weg dat een ander ze wel leuk vindt
hihi ook nog iemand die het vriendelijk houd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberlyew schreef:Tinkers, Fjorden en dat soor rassen. Deze zou ik zelf nooit nemen, maar dat nneemt niet weg dat een ander ze wel leuk vindt
judith_slu schreef:kimberlyew schreef:Tinkers, Fjorden en dat soor rassen. Deze zou ik zelf nooit nemen, maar dat nneemt niet weg dat een ander ze wel leuk vindt
hihi ook nog iemand die het vriendelijk houd
judith_slu schreef:

volgens mij snapte je niet helemaal wat ik zei.

wencalover schreef:Mijn minst favorieten:
1: knotjespaard
2: knotjespaard
3: knotjespaard
ik hou van koudbloeden, en die kunnen ook zeker hoog komen in de wedstrijden! mensen die al gelijk zeggen dat ze dat niet kunnen, weten gewon niet wat koudbloeden zijn!
En ik vind veel kwpn'ners heel lelijk aan de teugel lopen, met die uberlang hals van ze

)maxime schreef:1)tinkers(vind ze niet mooi en nogal sloom)
)
en niet alleen dan, voorde rest is ze ook erg voorwaarts. wencalover schreef:maxime schreef:1)tinkers(vind ze niet mooi en nogal sloom)
)
dat VIND jij, maar het IS niet zo.
Alle tinkers die ik ken, zijn heeln erg voorwaarts, net als de mijne,
als die een hindernis ziet ben je dus gelijk aan het vliegenen niet alleen dan, voorde rest is ze ook erg voorwaarts.
.Helaas begint het mensje pesten bij mij om te slaan in paardje pesten en dat werkt ook niet.
? pluimpje schreef:haflingers en fjorden sloom![]()
nou mijn haffie en andere haffies en fjorden die ik ken zijn toch echt allesbehalve sloom!!
1 dravers
2 KWPN
3 NRPS
ik hou gewoon niet van dat soort paardjes veel te smal en vaak erg makkelijk met rijden geef mij maar iets breders en iets waar je meer moeite voor moet doen om ze mooi aan het lopen te hebben zoals de haflinger of fjord
.Ik vind het schatten van paarden,maar makkelijk met rijden
?
Babsie_Flash schreef:Ik vind niet een bepaald ras helemaal niets, elk ras heeft wel een paard dat wat minder is.. Zelf vind ik het altijd van de eigenaar afhangen: die verpest het paard of juist niet. Toch??
KindnessM schreef:k kan niet zeggen wat mijn minst favo ras is... ik denk dat je het meer per paard moet bekijken

. Mijn mening is als je paardengek bent hoor je alle paarden te waarderen, wat voor een ras het ook is.

naadje24 schreef:1. fjord (absoluut niet mijn type)
2. knabstrubber(die vind ik gewoon echt spuuglelijk)
3. draversbloeden(goed waarvoor ze gefokt zijn...draven dus..vind het absoluut geen rijpaardtype...dus niet mijn smaak)
Walinda schreef:Wat is dit een verschrikkelijk topic. Mijn mening is als je paardengek bent hoor je alle paarden te waarderen, wat voor een ras het ook is.
En natuurlijk heb je je favo ras er tussen zitten, heb ik zelf ook, maar dat betekend niet dat je andere rassen door het slik hoeft te halen alleen maar omdat ze niet van jouw favo ras zijn of niet uitblinken in dressuur of een andere tak van de paardensport. Of de bouw je niet aan staat.
Hier een paar foro's van mijn lieverds
Die vetrolletjes!!!!
Dat vind ik echt altijd zo stoer..
Heel mooie pony's!
klaasjuhhh schreef:Mijn minst favo:
1: Fjord (leuk voor recreatie, maar doe mij maar een wedstrijdtype)
2: Belgisch trekpaard (hetzelfde als bij de fjord)
3:Tinkers (vind sommigen wel heel mooi, vooral dat behang, maar niet mijn soort paard!)
4: KWPN (vind ik zo knolachtig, alhoewel er wel erg leuken bij zijn!)
5: Shetlanders (heb niet zoveel met kleine pony's, meestal zijn ze nog oerlelijk ook)
6: Dravers...(ik vind ze echt lelijk, alleen voor de drafsport vind ik ze mooi)
Ik weet het, het zijn er teveel, maar ik vind heel veel paarden niet leuk!