Allereerst véél kruisingen en vuilnisbakjes (manègeknolletjes ), verder op: 1. Fjord 2. Haflinger 3. Tuiger (schijnt Gelderlander) 4. BWP 5. Tinker 6. Shet 7. Pinto (is wel geen ras, maar kom ) 8. Volbloedje (weet niet juist hoe of wat)
Dat is het denk ik .. maarja, als je al die vuilnisbakjes en kruisingen als apart rekent ...
Ik weet het niet eens meer hier in ieder geval een paar: Shetlander Fjord IJslander Welsh Tinker Arabier En ik ga zaterdag op een fries rijden Maar dit zijn er maar een paar Ik heb bijv ook op een merens gereden:P
Zowiezo op een hoop papierloze/vuilnisbakkies(manegeknolletjes) en verder op: -Shetlander -Tinker -Haflinger -Nrps -Fries -Kwpn -Ezel -Fjord Nog wel meer maar dat weet ik effe niet meer!
Ik weet het niet precies hoor, weet niet precies wat voor rassen de manege pony's zijn waarop ik heb gereden. Maar van deze rassen wete ik wel dat ik op ze heb gereden: - Appaloosa - Shetlander - KWPN - Welsh - Haflinger - Fjord - Fries - Draver - Tinker Ik kan er zo gauw niet even op meer komen
Fjord Haflinger IJslander Fries Merens Fellpony Arabier Tinker Schwarzwalder fuchs Shire Shetlander Welsh New forest Nrps Andalusier Konik Volgens mij waren dat ze en natuurlijk ook kruisingen, maar kruisingen tussen rassen staan er niet bij.
ik heb op een arebiertje door de bergen gereden. het andere paard waar ik op heb gereden in de bergen ken ik niet. het leek op een kwpner alleen dikker. - op een shetlander/ijslander. - kwpner. -fell pony's - haflingers. - arebier/welsje