Mooi halster gebokt!
Maandag erg fijn gereden, uiteindelijk. Ik had les en het eerste halfuur was meneer er helemaal niet bij. Pakte het bit vast, rennerig en lui tegelijk (voor zover als dat kan). Ik was er klaar mee en de instructrice ook, dus neusriem een stukje omhoog, wat strakker gedaan en hop: daar was mijn gouden pony. Hij deed super zijn best, liep keurig nageeflijk vóór de loodlijn - en ik had hem redelijk hoog ingesteld, hij gaat soms snel te diep lopen en kruipt dan op de voorhand) en ik heb nog nooit zo fijn gereden denk ik. Teugels waren als veertjes in mijn handen. Snel maar even iemand fixen die voor beeldmateriaal zorgt.

). Nu rijdt ik sinds 1.5 week met de singelstoten uit die attachment en dan heeft het geen effect meer. Gevolg: in de bak was ze er fijn recht onder te rijden en te houden(!). Maar vandaar op buitenrit ook
. Scheelt toch een hoop geld. Desalniettemin komt mijn fitter wel binnenkort, omdat ze nu ook bitfitter is! Ben heel benieuwd hoe Kiet het doet op een ander bit. Vooral omdat ik echt een dummy ben als het gaat om bitten omdat ik zolang bitloos heb gereden. A la. Nog even koppie tonen in het donkere bos
. 
. Heerlijk beest

. Enige verschil wat ze nu heeft met de wow t.o.v. een wolzadel is dat ze een extra breed kussenkanaal heeft en een hele brede headplate. Morgen weer les en hopelijk kan er dan een stukje gefilmd worden dan kan ik eindelijk eens wat beeldmateriaal (niet van bovenop