*Shetlanders*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 15:48

Heeey even een vraag aan jullie...

Wat vinden jullie ervan als ik een keertje met hercules aan een spring of dressuur wedstrijd meedoe???

Want bij de manege Belvedere in nunspeet(rij ik zelf nie) kan je met wedstrijden ook je eigen pony opgeven.

Dus het leek me wel leuk om het een keertje voor de gein te doen..

Maar zou dit kunnen ofnie?

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:42

Ik vind dat het wel zou kunnen!
Ik zou dan denk ik meedoen met dresuur maar ik weet niet hou Hercules met springen is..
Anders kan je eerst een keer kijken hoe hoog ze daar springen.
Want hier zeiden ze dat je met de B ong 60 cent springt maar dat het er een stuk lager uitziet.. Dus misschien zou je eerst een keer kunnen kijken. En anders kan je nog wel meedoen aan dresuur als je wil..

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 16:46

Hercules kan aardig hoog springen maar hij komt welles niet uit voor de sprong doordat die de balk eraf gooit. En dressuur kan die zeker wel haha..

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:49

Ik zou gewoon meeodoen als ik jou was.. Ook gewoon een leuke ervaring denk ik... We horen ehet nu wel als je jezelf opgeeft he?

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:24

Ach Rianne zelf weten, maar ik weet cker dat je heel hard word uitgelachen Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:46

Als het je leuk lijkt en je denkt tegen de kritiek te kunnen die je hoogstwaarschijnlijk zal krijgen moet je het doen.
Maar zoals marieke al zei, het is je eigen keuze en jij moet zelf weten of je daaraan mee wil doen of niet Knipoog

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:44

Als jij zegt dat je er nu al beter op zit, ach waarom niet? Ik denk dat velen het ook heel dapper en leuk vinden als je met een shetje komt!

Ik zou dan wel aan de dressuur meedoen. Springen ziet er vind ik nog gekker uit, en straks neem je met je been een balk mee Tong uitsteken:P:P

Je moet wel tegen wat kritiek kunnen idd maar ik neem aan dat je dat wel gewend bent inmiddels Knipoog
En ach, ik krijg heus ook wel eens kritiek als iemand mij op Diesel ziet rijden. maar ik reageer er gewoon niet op.
Eigenlijk moet je het voor hercules doen! Denk je dat hij het leuk vind? Dan zeker doen *LOL*

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 22:39

Heeey.... die fotos van toen zijn van een half jaar terug.. dus mijn houding ziet er al beter uit. Ik denk ook dat ik dressuur doe want dat vind hij leuker. Springen vind die wat saai.

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:57

hebben we nog wat leuks te melden??????

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:06

Ja Tong uitsteken Ik had dus een longeersingel in laten korten door mijn vader, maar nu past hij cor nog steeds niet, dus moet er nog minsten 20 cM tussen uit.. Pff moet ik nog langer wachten..

Iloveshets, ik vind persoonlijk dat je beter geen wedstrijden met hem kun gaan doen, aangezien ik je toch nét iets te groot vind voor hem. Maar dat is mijn mening, jij moet gewoon doen wat jezelf leuk goed vind.
Of maak anders wat foto's van nu, misschien dat we dan beter kunnen oordelen Lachen

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:08

Hierzo had ik gehoord dat er ook zo'n klein shetje en groot meisje mee deden aan wedstrijd en de jury wilde hun niet juryeren (ofzo?) omdat ze vonden dat het niet kon... Dat heb ik gehoord hoor... Scheve mond

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:12

Pff jeetje, dat is ook discriminatie , ik bedoel Ukkiepuk hiero rijd ook met haar shet tussen de paarden, ziet er qua combinatie ook niet mooi uit maar flikt 't 'm wel even.
Ik vind dat je als jury elke combinatie moet accepteren en niet kan weigeren wat er ook binnenkomt ( behalve natuurlijk iets belachelijks als bv iemand op een veulen ofzoiets, niet dat dat voorkomt maar ik noem maar even een zijstraat )

Ik heb alle 4 benen van Bas kunnen optillen en uitkrabben, rustig, zonder gespring en gehang!
Joehoe, Bas boekt vooruitgang Knipoog

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 09:24

Heeey het is een gewone wedstrijd bij een manege waar ook manege ponys enz. meerijden.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:22

Heb sinds van de zomer een shetlander.
Heb ze als veulen gekocht
Het is een vosmerrietje en ze heet Tooske ze is in mei dit jaar geboren.
Ik zal binnenkort foto's op bokt zetten!!
Als ze straks 3 is wil ik er mee naar de keuring en er een veulentje bij fokken.

Leuke foto's trouwens allemaal!!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:25

animals schreef:
ik heb een hele lieve shet hengst is nu 1 jaar en 8 mnd en is verschrikkelijk lief en heeft geen hengstenstreken hier heb je een foto

Afbeelding

Ik vind dit echt een super mooi beestje!!!!!!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:25

animals schreef:
ik heb een hele lieve shet hengst is nu 1 jaar en 8 mnd en is verschrikkelijk lief en heeft geen hengstenstreken hier heb je een foto

Afbeelding

Ik vind dit echt een super mooi beestje!!!!!!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:20

SANEX schreef:
Ik heb alle 4 benen van Bas kunnen optillen en uitkrabben, rustig, zonder gespring en gehang!
Joehoe, Bas boekt vooruitgang Knipoog

OK dan! Jullie gaan super vooruit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:14

Jeeh! Weer een topic over Shetlanders Haha! Helaas kan ik pas vanaf nu meedoen, want mijn computer is een maand lang gecrashed geweest Huilen

Nou, volgens mij heeft Tess een trauma aan de kerstmuts met vlechten overgehouden, loop ik daarnet de stal in, en de kerstmuts licht nog achter het schot (daar kan ze niet bij) en ik pak hem op op hem naar binnen te brengen, en ze schiet meteen een stukje opzij, volgend jaar maar geen foto's maken met Tess in kerstsfeer?

Ik denk, dat Tess haar hoefjes amper groeien, ze loopt wel eens op de weg, maar dat is zeer zelden... Terwijl die van Novalee juist weer als een speer groeien... Achja, er zit een voordeel aan, ik bespaar geld want de hoefsmid hoeft voor Tess voorloopig niet te komen Knipoog

Hier een van de foto's van Tess in kerstsfeer, je ziet meteen dat ze een hekel aan die kerstmuts heeft Schijnheilig

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:16

Trouwens, let niet op onze modderbak. Ik vind dit helemaal niks. Ik moet echt achter een oplossing aan, want dit is drie keer niks

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:28

SANEX schreef:
Pff jeetje, dat is ook discriminatie , ik bedoel Ukkiepuk hiero rijd ook met haar shet tussen de paarden, ziet er qua combinatie ook niet mooi uit maar flikt 't 'm wel even.

Was deze reactie voor mij of voor Marieke bedoelt ? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:47

Marieke_456 schreef:
Hierzo had ik gehoord dat er ook zo'n klein shetje en groot meisje mee deden aan wedstrijd en de jury wilde hun niet juryeren (ofzo?) omdat ze vonden dat het niet kon... Dat heb ik gehoord hoor... Scheve mond

Najaa, dat is gewoon discriminatie onder de paarden. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, maar het is wel zo Scheve mond Die jury kan wel zeggen dat het niet kan, maar het is nog altijd de Shetlander van dat meisje! Zij zal het toch zelf (hoop ik) wel weten als haar pony het niet meer aan kan?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:51

Elke"]
[quote="SANEX schreef:

Was deze reactie voor mij of voor Marieke bedoelt ? Lachen
[/quote]

gewoon in het algemeen naar aanleiding van het berichtje van Marieke Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:52

Bas heeft nu een megastal, Maffick is vanmiddag verkocht en nu staat Bas op Maffick's stal...

Vind hij wel fijn Knipoog

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:54

animals schreef:

Afbeelding

Hij ziet er goed uit! En lijkt helemaal totaaaaal niet op Foxy, terwijl het toch zijn (half) broertje is Tong uitsteken

Vandaag kwam de hoefsmid. Aan alle kanten werd met vuurwerk geknald, en Oscar stond net zo mooi braaf te zijn, terwijl hij een van de vorige keren de hoefsmid in zijn kont had gebeten Bloos
Foxy vond het wat minder prettig, maar ja, die houd niet zo van vreemde mensen. Haha!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:27

Lovers