Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
donny meet 1.66 en is nu 5 jaar oud. Hij is in de winter gitzwart maar in de zomer krijft hij een hele mooie rode gloed. In alle gangen prima te rijden en heeft idd niet de hoge knie actie als de fries. Nibbit schreef:hey LL jij hier ook
LeenC; Wbt dekens, ik vind de Horseware dekens juist erg goed liggen, en dan de Amigo, de Rambo lijkt wel smaller bij de borst.
Misschien kun je net een maatje groter nemen dat scheelt ook heel veel, hier is het voordeel dat het niet meteen met 10cm omhoog gaat
Deken is 10cm kleiner dan de Horseware die ze had - die was juist te groot en dan zat ze nog te krap op haar schouders. De nieuwe deken blijft netjes proper nu. Alleen de staartflap durft ze nog bevuilen. Begin te denken dat dit gewoon aan haar specifieke anatomie ligt of zo... Misschien kan ik de flap beter gewoon wat inkorten om dit te vermijden. Weatherbeeta wil ik nog wel bijkopen op termijn, als ik ze ergens vind, want ze worden schaars hier in de buurt. Heb bij de Bucas ook een nek besteld: die komt van t weekend binnen. Hoop dat maat medium niet te groot gaat zijn voor haar korte nek.