Fiffill schreef:Sammy_xxs jouw paard is wildkleur zwart (ook wel grullo of blue dun genoemd). Heel mooi dier!Die palo is ook leuk!Okeej En Dank je wel!
Hele fotospam palominogevalletje sooty weer ook een leukerdje (roan of stekelharig, vergeet het telkens ) ook een superleuke dutch classic pony:een panterbonte (toch? ) ook een roanCremelloPalominoWildkleur vosPerlino, al lijkt hij hier cremello maar hij was een stuk lichter dan dat die nu is Brindle 5 kleurige pony, niet echt duidelijk wil ooit nog eens op de foto zetten, nu kon die niet stilstaan ApaloosaZilverappelBruinschimmel met aparte vlekjesOok een zilverdragerpoeh heb nog wel wat maar jah
een dubbele spam Renee, Perlino kan ook zo licht zijn ( en blijven ), Perla was ook perlino maar net zo licht als perry daar.
Die is ook erg knap, Elien! En hele toffe foto's Renee, vooral die van de perlino hahaMijn perlino Perry
Geef m dan maar aan mij Nyckle, ik heb wat met lelijke paarden Toch jammer dat je niet op brindle kan fokken trouwens. Ben ook wel benieuwd hoeveel er nou in NL staan... zal op 1 hand te tellen zijn vermoed ik.
Wat een prachten hier allemaal!Haha Faline, kom maar halen Binnenkort kan je nog 2 champagneveulens hier spammen (ja het worden champagne veulens, dat moet!). Heb je al een stalnaam? Gestuet Falinehorst is wel een leuke dacht ik zo