Lukas word zo wel een erg veelzijdig paardje, volgens mij krijgt hij uit elke caterigorie wel wat mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EliseLukas schreef:Het is een soort van endurance maar dan met meer opstakels en moeilijkere routes (wat ik ervan begrepen heb). Daarom mag je pas meedoen als ze pas 6 zijn omdat het anders te zwaar is. Endurance mag wel al als ze 5 zijn. Ja, Lukas wordt een heel veelzijdig paardje haha maar hij vindt ook echt alles leuk! Stalgenoot met haar fjord stelde voor om als haar fjord ingereden is samen met de trailer naar westernles te gaan. Dat lijkt me echt supergaaf!!! Dus dan gaan we daar ook nog aan beginnen. Maar die is voor de zomer nog niet klaar en tot die tijd gaan we eerst wat meer aan de dressuur doen want daar is nog een hoop werk te doen. En ik ben trouwens vet zenuwachtig voor mijn proefje!!!
Paperboy schreef:Hoi Elise, het is vandaag toch de 26e je proefje. Ik wil je heel veel succes wensen en geniet er vooral van, het belangrijkste is om samen plezier te hebben. Zet hem op, en wij zitten hier op een uitgebreid verslag te wachten!