Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ga alles zelf doen ja, heb het paardje van mijn zus ook ingereden vorige zomer en dat is mij prima bevallen. Ik ben ook iemand die graag alles zelf doet op mijn eigen manier en niet alleen met de paarden (mijn eerste woordjes waren 'ikku zeluf'
). Ik weet dat als ik het uit handen geef dat ik me toch alleen maar ga ergeren, daarbij kan ik het zo ook op mijn eigen tempo doen en een rustiger persoon dan ik zal je niet snel tegenkomen, ze moet heel wat flikken wil ze mij op de stang jagen.

en ze kijkt zo intelligent en rustig dat ze daar staat, alsof t gewoon routine is...haha, die koniks toch...
mijn lengte is 1 gaatje langer, had ze even wat korter ivm wennen aan het zadel

. Geweldig. Vind het zadel erg mooi staan bij dr! nadine_yvana schreef:@ ghashira: Ik wil ook wel meedoen met die demo. Moet alleen ff kijken hoe ik Pumbaa daar ga krijgen, maar lijkt me wel heel erg leuk! Fijn van die jodphur rijbroek, idd een koopje. Dus je loopt al drie dagen op die beurs, kan me voorstellen dat dat vermoeiend is, maar wel heel leuk.
waar is die beurs?

)

) :