nadine_yvana schreef:@ ghashira: Ik wil ook wel meedoen met die demo. Moet alleen ff kijken hoe ik Pumbaa daar ga krijgen, maar lijkt me wel heel erg leuk! Fijn van die jodphur rijbroek, idd een koopje. Dus je loopt al drie dagen op die beurs, kan me voorstellen dat dat vermoeiend is, maar wel heel leuk.
Demo met Pumbaa erbij zou wel heeeel leuk zijn omdat ie zoveel dingetjes kan: spaanse pas, ergens op gaan staan enz...hem in belgie krijgen, moet lukken. Waar een wil is is een weg. Er zijn elk jaar heel wat nederlandse deelnemers/standhouders, mss kan je met één van hen meerijden ofwel moeten we een transportje regelen, we zien wel..misschien is daartegen de tijd ook rijp voor een koniktreffen
Heb vandaag Iris (van Iris Training Stables) ook daar gezien met haar Henson Calista en heb goede tips opgestoken voor "traktortraining" en longeren bij groene paarden. Heb ook wel best wat opgestoken van de parelli demo's... ik heb nou weer lekker nieuwe ideeen voor training met Juul...
vandaag dan toch ook het grijze dek gekocht, met de felturquoise blauwe rand, het is er eentje van BR, 35 euro. Onderkant is een soort nettricot, dat het zweet beter zou doorlaten, ...
Als ik morgen wat uitgerust raak en door mijn (verwaarloosde ) huishouden heen raak, zal ik Juul ns opzadelen met al zijn nieuwe spullen en n foto nemen....Zal dan ook de beugels ns op lengte hangen zoals ze goed zijn voor mij, zo hebben jullie ook n beter beeld van hoe groot ie is.
Vandaag bij de Parelli een meisje zien rijden op n welshpony van ong. 1,30 m.. Meisje was volwassen, maar slank , maar haar benen staken toch vrij veel onder de buik van het beestje uit.. maar wat n combinatie, sjonge. Vliegende galopwissels , piafjes en dat allemaal zonder bit, zonder hoofdstel, gewoon met een neckrope. ... De persoon die toelichting gaf zei : "zo ziet u maar, de perfecte match ruiter paard heeft niets met ras, grootte of leeftijd te maken... de klik moet er gewoon zijn"... idd... dat is zo