Salvo is inmiddels ook man-af... Afgelopen 1 mei is hij gecastreerd
Nog even wat foto's van de afgelopen tijd:
1. Mn manneke:

2. Ondertussen gaat het leven door met eten, drinken, Ilona pesten en koe-knuffelen:

Het drinken was meer een onderzeeër-actie... Helaas heb ik daar geen foto's van, maar hij stak zijn halve hoofd in het water, en ademde toen uit...

3. Hij gaat ook alweer lekker met groeien, hij meet nu 1.53m. Tijdens het grazen nog een paar foto's gemaakt... Hij is helemaal niet overbouwd

4. "Ik eet, ga iemand anders belagen met die camera!"

Hoe is het met jullie paardjes allemaal?

Dus in de eerste instantie de veearts nog maar niet gebeld, ik twijfelde nog enorm óf ik überhaupt wel zou bellen, omdat ik het nog niet zo heel erg vond eigenlijk...
Zijn koker was ook flink opgezwollen.
De koker is bijna weer zijn normale formaat, en het wondje is nog steeds open, dus af en toe zie ik nog wat druppeltjes vocht eruit lopen, dus het gaat vast wel allemaal goed komen. Helemaal als hij vanavond lekker naar buiten kan bij zijn nieuwe vriendjes... 
Hij was natuurlijk een tijd kreupel geweest en het ging weer heel goed dus we deden alleen nog maar kleine rondjes met stap en draf maar helaas is hij weer kreupel. Dus we gaan maar weer '''revalideren''.

Leuke puntbillen ook nog
Heerlijk gewoon