Ik weet wel dat het enorm poedersuiker spul is, ik weet ook het het heel goed helpt
Morgen ga ik een dagje met rommy weg met het koetsje. Even kijken of meneer t ook kan als ik niet naast hem loop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet wel dat het enorm poedersuiker spul is, ik weet ook het het heel goed helpt
Morgen ga ik een dagje met rommy weg met het koetsje. Even kijken of meneer t ook kan als ik niet naast hem loop
(lees: spelen met de bezem) en deze jongen dacht hij pakt wat > dat mag niet (er was hem verteld dat als ze iets vastpakken (zoals je jas) je ze een tik op de neus moet geven
zodat ze loslaten want ze weten dat dat niet mag) > ik geef 'm een tik... nou Gijs heeft hem mooi een aantal dagen genegeerd, die dacht ook 'wat straf je me nou voor iets waarmee ik altijd mag spelen'.
Rommy gaat altijd aan de wandel met mijn jas als hij er aan kan komen en rent dan heel hard weg met die jas in zijn mond
Dan ga ik achter hem aan en pak hem bij zijn staartje en trek daar dan gewoon aan dan gaat hij vanzelf wel stilstaan... Als ik het kan redden duik ik bovenop hem(we doen altijd noggal... lomp spelen) Dan laat hij zich zo vallen echt heel grappig
tessyke schreef:haha die typische ingnoring days
, had hem alleen maar in de houdgreep
Heb niks zelf moeten maken.... Wel allerlei verschillende maten
Hij heeft echt een mega conditie....

en toen we weggingen zei hij nog "ik wil ook een ezel" dus dat zit wel goed.