het is gewoon een crossles, maar dan veel gezelliger
Er zijn alleen maar connemara's en je krijgt in groepjes van ongeveer 5 mensen les. De groepen zijn ingedeeld naar nivo van de combinaties
kijk anders eens hier http://connemara.nl/sport/crossdag.htm daar staat meer informatie!
Gewoon mee doen, is hartstikke gezellig
Veel plezier Inez
!! Komt vast goed, krijg er steeds meer zin in! Zo benieuwd wat poown doet, volgens mij gaat hij echt nergens overheen haha, springwonder dat ik ben
. hoe hoog zijn de crosshindernissen eigenlijk? Zit nl. Met die knop van mijn zadel bedenk ik me ineens!
.
.
.

? Doe je parelli met 'm? Leuk, leuk, leuk!!
! Maakt het nog uit met wat voor hoofdstel/bit je rijdt eigenlijk?
Maar dat gaat al beter
Nee, ik doe niet specifiek parelli. Heb een aantal boeken van Monty Roberts gelezen en pik van iedereen zo iets mee. Maar ik wil hem opleiden op de "ouderwetse Vaquero" manier, met een flinke scheut Sandra
Als hij achterop loopt wil hij dolgraag billen bijten
Hij loopt wel graag voorop en als hij schrikt dan stopt hij of springt om, gelukkig erg controleerbaar. Maar dat boomstammen uitnodigend zijn is gister al gebleken: op de heenweg lag een meterstuk met een diameter van 30 cm over de helft van het pad. Op snuifstand en arabierenhals-modus er langs gelopen, beide paarden. Op de terugweg kwamen we er weer langs, dus heb ik hem er naar toe gevraagd. Snuif - snuif - en ja hoor, hij stapte er zo overheen. Die brave quarter achter me die ging er toch mooi OM heen