Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Morgen heeft ze even vrij, even bijkomen en bijeten. Trailer was 0 probleem, dus dat is ook heel fijn
.
. 21 en echt op haar allerbeste. Trouw aan haar schimmelkleur natuurlijk wel direct gaan rollen op de wei.
!

... Tevens afgelopen vrijdag de zadelfitter erbij om zadel weer te checken en nieuwe pad te testen (goedgekeurd!). Ik begon met galopperen en haar mond viel open hoe goed Kiet is geworden. "Zooo daar heb je echt goede galoptraining meegedaan"
. Heel fijn om te horen, we zitten nu op 5/6km (15 minuten ongeveer) en je merkt gewoon dat ze echt een geweldig lijf onder de vetjes heeft zitten. Ze is jaren te dik geweest en nu komt er gewoon een jonge blom uit

zaterdag ging het echt heel slecht, hij schrok van een gans en vloog er daarna continu vandoor. Ik had verwacht dat hij die bui een beetje vast zou houden maar dat was gelukkig niet zo. Vanavond weer lekker lessen 

Lijkt me echt heeel leuk zo op het strand!
, maar dat is niet zo'n probleem want ik mag één wedstrijd laten vallen.
Punz schreef:Als het nu een echt super puppy cross is, én het kan op een zondag, wil ik er ook over nadenken!
Denk ik...
Marrit13 schreef:Punz schreef:Als het nu een echt super puppy cross is, én het kan op een zondag, wil ik er ook over nadenken!
Denk ik...
Punz.... het ís puppyles, ik kan het ook.
Zal ik straks ff vragen of het kan? Dan sowieso na het ONCK.
Dan Tribunals, Muur, Punz, Saams en ik; nog meer liefhebbers? Stalgenootjes misschien die mee willen?