Jeetje, jullie blijven kletsen Heb alles gelezen, maar moet zeggen dat ik na 15 pagina's met leuke verhalen en foto's een beetje de weg kwijt ben Wel super leuk om alle foto's en verhalen van iedereen te lezen!
Ik ben weer zo goed als nieuw heb behoorlijk wat conditie (die ik al niet had ) ingeleverd, maar dat komt wel weer. Mijn amandelen kan ik in ieder geval geen last meer van krijgen. Nog 3 kilo en dan mag ik van mijzelf weer op de conniepony's stappen
Ze doen het allemaal erg goed! dus kan niet wachten om er zelf weer op te stappen!
Marrit13
Geplaatst: 24-07-15 13:08
Goed te horen Rozzy! Dus jij mag lekker eten om aan te komen
Rozzy
Geplaatst: 24-07-15 13:09
Haha was het maar zo'n feest er moet nog 3 kilo af ik schreef het ook wel een beetje op een misleidende manier natuurlijk haha.
Change gefeliciteerd mooie punten, leuk commentaar daar doe je het voor!
Marrit leuke foto's, enne Loyd moet af en toe een schupje onder zijn ierse kont??? Jaimy was dus in het bos een keer erg geschrokken van 2 motoren dat, was terecht die kwamen full pull langs toen we een bospad uit kwamen. Mijn huidige bak ligt aan een weg, waar regelmatig motoren langs racen. En elke keer als dat gebeurde schoot ze weg. Na een heel aantal keren lief en belonend hebben te gereageerd ben, ik maar een streng geworden, en het schiet gedrag met strenge stem "afgestrafd" en nu is het dus klaar...
De nieuwe pony genaamd Lolitha, roepnaam Lola, is zadel mak 7 jaar en afstamming onbekend.
Gister zijn we met Jaimy en Eddie naar een cross terrein gegaan, we hadden verwacht dat er ook wel hindernissen in de bak zouden staan, maar dat was niet het geval. Dus heeft Jaimy haar "cross debuut " gemaakt. (Sorry slechte kwaliteit foto's en een slechte fotograaf )
Loyd heeft stiekem net als het witte heksje van SM ook heel veel Ierse humor
Ziet er goed uit Pizza, ging ze voor de eerste keer mee het terrein op?
Marrit13
Geplaatst: 24-07-15 14:12
Jep, hij moet idd soms ff een skupje onder zn Ierse holletje De fase "ik ga het hek niet door" heb ik ook opgelost met een zweepje. Hoefde die alleen maar even op te pakken
Wat een leuke foto's van Jaimy! gaaf zeg, dat crossen. Wie weet ooit....
@FelineNanet Ja het was voor het eerst dat ze dit soort hindernissen zag, ze heeft een paar keer aan de longe een gewone hindernis gesprongen. @Marrit voor de duidelijkheid het is mijn dochter op Jaimy, ik houd het bij dressuur en heel misschien als ze wat ervarener is in het springen een klein hindernisje. @SkyMarian dat vond ik ook, kon haar nu eens goed bekijken. Ik heb geen stand foto van nu, die ga ik eens maken. En dan vergelijken met toen ik haar net had. Ze is volgens mij al best veranderd.
xDebora
Geplaatst: 25-07-15 14:24
Knappe Jaimy! Ziet er heerlijk relaxed uit, vooral zo lekker in het water spelen Rozzy, fijn dat je goed bent hersteld, hoop dat je weer snel op je pony kan rijden! En de rest van de verhalen, overwinningen en resultaten ook top
Hier deed ponylief het weer top op wedstrijd! Heel fijn gevoel aan overgehouden met een -voor mij- hoge stijl. Namelijk 76,5 en 78,5 (van de maximaal 100 punten). Helaas in het 1e parcours een balkje op de laatste hindernis en in het 2e parcours een balkje op de een na laatste hindernis, maarja, dat zijn we snel vergeten want het ging echt fijn! Nog 2 puntjes en we mogen over naar de L!
Vandaag aan het betere connie knuffelen gedaan en de veestapel van Eline mogen bewonderen. Wat een super vriendelijke hengsten zijn Ben en Parsifal. Marrit het kwijl al opgedweild?
Startpas is binnengekomen. Kunnen we ons gaan inschrijven. Straks eens de kalender van de knhs naast die van ons leggen.
Marrit13
Geplaatst: 25-07-15 17:24
Gelukkig hebben we de foto's nog Was gezellig dames Terugweg was niet zo grappig, soms moet je code rood blijkbaar serieus nemen Maar Eline heeft me veilig teruggebracht, slalommend door de takken en bladeren op de weg