Saaams schreef:Kito beer: hij is 2 jaar oud bijna. Maar echt in zeer nette staat.
Hij is idd prachtig Saaams, IforWilliams?
Onze trouwens komt uit 1985, maar dat zou je ook niet zeggen

Moet wel erbij zeggen dat ik een handige papa heeft die het maar al te leuk vindt om dingen te maken eraan
... zo is hij van binnen helemaal wit geschilderd, totdat Kiet erin kwam te staan (lees poepen)
.
Kiet en ik maken nodige kms... vorig weekend op het CEI Endurance gegroomd en man wat een onwijs toffe sport. Ik kreeg echt zo'n zin om zelf ook te rijden daar. Nu zal Kiet de 90km nog lang niet trekken, maar de sfeer, alles, ik ben zo om! Dus maar wat vaart gezet achter alles en eerste 2 wedstrijden zijn inschreven, beide 22km korte klasse 1. Ik ben zelf echt onwijs aan stuiteren omdat ik er zo'n zin in hebt. 2 dingen houden me alleen tegen: hoe gaat het met de trailer? Maar we kunnen overnachten.. en de andere: Kiet zweet zand. Het is echt verschikkelijk. Zodra ze al warm wordt, wordt ze gewoon bruin en als ik dan terugkom dan denken mensen echt dat ik haar compleet heb afgemat terwijl er gewoon aarde en zand uit haar vacht komt. Heeft iemand hier ooit van gehoord
?
Oortjes