Had het verhaal al van Eline gehoord en ook al een sneakpeak gehad. Wat een superknap veulen is daar uitgekomen. Gekke Mell. Prachtige naam ook.
Lloyd oefent vast zijn spieren om een zware buik te dragen voor het geval dat hij in een volgend leven als merrie terugkomt.
Mijn gekke duts is op het moment echt zoeter dan zoeter zo braaf. Gisteren lagen er al wat balkjes op de grond waar ze op eigen initiatief elke keer overheen wandelde. Dacht nog dat het toeval was, maar vandaag zette ze zichzelf in galop mooi voor een lijntje balkjes en ging er uiterst fanatiek overheen. Geloof dat ik mijn springbibbers moet gaan trotseren.
De meeste van jullie kennen de foto's al via FB, maar ik toch ook nog 2 foto’s.
Als het goed is komen Mel en Benson naar de keuring. En hij is zo leuk en zo speciaal!
Iedereen voor de gek gehouden. En nooit iemand die had gedacht dat ze drachtig zou zijn....
Fijne vakantie Tribunals!
Fino
Geplaatst: 19-07-15 15:21
Omdat hij zo leuk is. Nog een paar foto's van EK.
Marrit13
Geplaatst: 19-07-15 16:04
Hij is zo mooi! Magic is een goede toevoeging heb ook al filmpjes gezien, het is me er één
Vandaag Eefje Wentelteefje gezien bij Eline, over attitude gesproken Ook weer een pracht van een dame (en dat weet ze).
Daarna mn eigen dodo gedaan. Geoefend met afspuiten, ging súper. Ook ff klein grondwerkje aan kaptoom, 1x miscommunicatie: en dan istie toch boos Incl stampend voorbeen