Beauty is vandaag naar Lammert Laseur geweest voor springles. Voor degene die ons op facebook hebben zijn er filmpjes. Hier wat fotos.
Beaut was erg braaf, weigerde op 1 hindernis maar al zeer ruim van te voren (de watergolfjes) en ging zo achter stalgenoot aan zonder te kijken naar de sprong. Truttie.
Dit was de 3e keer op ander terrein springen en de 1e keer op deze locatie. Beauty heeft de allereerste keer op andere locatie alle hindernissen geweigerd, thuis weigert ze nooit al moet ze er dwars doorheen. (thuis zijn de balken half kleurloos, op ander terrein staat het allemaal erg ruig aan kleur, staanders en versiering) Daarom ben ik iets te onzeker op ander terrein en ga ik teveel nadenken wat ervoor zorgt dat Beaut teveel onder de hindernis kruipt en ook onzeker word en ik niet fijn mee kan zitten. Als ik gewoon ontspan komt ze mooi uit. Het zit tussen me oren want afgelopen keer op ander terrein heeft ze niks geweigerd.
Oh en ze heeft geen enkel moment boos gekeken, ze was echt 100% in haar element. Als ik de filmpjes terug zie geniet ik het meeste van haar koppie