Dan zou ie wel een heel stuk flinker zijn dan mijn fjord x fries haha maar die is ook nog maar 2,5
Ik gok ook op bels x fries ofzo.
marjan1986
Geplaatst: 05-02-15 16:57
Wat een leukerds! Denk dat die van flits Fjord x fries is. Is toch te rank voor een belg mix. Die zijn een behoorlijk stuk breder. Hier mijn 18 jarige Fries x Draver Cameron
hipkippie
Geplaatst: 05-02-15 22:33
Ik kom ook even dit topic binnen vallen
Sinds twee weken ben ik de eigenaresse van Luna, een Appaloosa x Tinker van een half jaar oud. Vader is Dorando. Toevallig nog meer mensen met dezelfde kruissing?
haflinger x angelo arabier x ik dacht fries [ [url=m/vXwyFd.jpg]Afbeelding[/url] ]
en mijn knappe falco weer eens, haflinger x tinker: [ [url=m/HrLWxu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beauty falco!
celina_bruce
Geplaatst: 21-02-15 23:12
Dit is een kleine aap die ik rijd 4 jaar oud en nog echt een puppy. Hij is heel bijzonder vind ik vanwege zijn manen die altijd golven er in hebben en zijn onwijs dikke staart. Het is sowieso een haflinger gekruist met een "amerikaanse tuiger" ofzo zoals de eigenaar zei. Geen idee wat hij daarmee bedoelt. Het is in ieder geval een lekker ventje
Laatst bijgewerkt door celina_bruce op 21-02-15 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt
celina_bruce
Geplaatst: 21-02-15 23:13
har166 schreef:
[ [url=m/4NYH6r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan zou ie wel een heel stuk flinker zijn dan mijn fjord x fries haha maar die is ook nog maar 2,5
Feike mag nog wat uitzwaren aan de voorkant maar verder is ie mooi opgedroogd!
Mikkiej
Geplaatst: 28-02-15 21:15
Idd een langpootmug die Feike, maar wel een leuke kruising!
Zelf rijd ik een belgxtinker en ik vermoed zelf dat er nog iets van welsh cob doorheen zit gezien haar stokmaat (1.40) ze heeft een heerlijk koel karakter met zo af en toe een "grapje" Een nadeel is dat ze niet super snel is door haar korte pootjes en dus moeite heeft om mee te komen tijdens een buitenrit.
Oh haar sokken zijn eraf gehaald ivm mok. Maar anders heeft ze ook super veel behang op haar benen. haar manen zijn inmiddels zo'n 10 cm langer
Set_Elkol
Geplaatst: 01-03-15 11:00
Leuke kruising!
En Feike is ook verschrikkelijk stoer!
Ilya is hier intussen 6 maanden oud Arabisch volbloed x Rocky Mountain horse
jacquelinee
Geplaatst: 09-03-15 13:20
Dana Blue. Paint X Angerlo Arabier.
Anouk_M
Geplaatst: 09-03-15 14:01
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar wat is Feike mooi geworden! Wow! En flink gegroeid zo te zien?
Met Vlinder (Tinker x Haflinger) gaat het ook heel goed! Wegens persoonlijke omstandigheden is er op het inrijden in 2013 en afgelopen zomer wat longeren en 2x opstappen na niets meer met haar gedaan. Ze staat dus al heel lang stil, met moeders en vriend in de wei en paddock. Komende zomer wordt ze 5 en dan wil ik zelf met haar beginnen. Ze heeft in ieder geval lekker de kans gekregen om uit te groeien
Ik wilde er een gave foto bij doen van gister, maar die is te groot.. Zie profiel dan maar!
Elegance_
Geplaatst: 10-03-15 14:57
Zo lang geen foto's geplaatst van mijn Fjinker Golden Flame! hij is nu 9 maanden oud en al bijna even groot als ze moeder (moeder is 1.37)
Zulke mooie paarden komen er voorbij! Ik ben al een hele tijd aan het meelezen en kijken, en ben niet zeker of ik mijn kruising hier al eens heb laten zien. Dus ik wilde mijn merrie ook nog even showen Hier mijn pre x nrps mengsel.
Kim_97
Geplaatst: 11-03-15 07:42
Elegance_ schreef:
Zo lang geen foto's geplaatst van mijn Fjinker Golden Flame! hij is nu 9 maanden oud en al bijna even groot als ze moeder (moeder is 1.37) [ [url=m/DyIgNN.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/xyWDAP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, hij is groot geworden! Maar nog wel steeds heel knap!
Loei
Geplaatst: 11-03-15 14:09
Hoi! Mag ik me melden? Sinds 3 weken heb ik de verantwoordelijkheid over een d-pony. Moeder is een palomino en vader is geheel onbekend. Ze was dus een oepsje.
Ik ben haar nu aan het inrijden. Maar?? Wat is haar ras? Ik heb geen idee. Haar stokmaat is 1.43 ze is een merrie, in de kleur Cremello.
Ja dat had ik al gedacht! Helaas. Zal me een raadsel blijven ;p
jolleknol
Geplaatst: 15-03-15 12:47
hier een best wel dikke stevige Shet x Welsh (?) Sinds gisteren ben ik de eigenaar ervan heb zelf ook nog een hackney x (?) en een tinker (in paspoort staat Welsh cob x ) haha.
De eerste die je ziet is de shet x Welsh en daarna volgt de hackney x
Jami
Semmy
Jolly in haar paspoort staat Welsh cob x (?) (ze lijkt gewoon een tinker...)