Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinkermuts schreef:helaas kan dat niet meer omdat dat teveel tijd in beslag neemt en er dan geen tijd meer is voor de jonge hengsten, het is of aan de hand of onder de man of voor de wagen of iets anders.
violar schreef:Glenn, liep beroerd en het schijnt dat hij spat heeft.
(nog even voor de duidelijkheid dit is mijn mening en niet bedoelt om te zeiken)
Bonte schreef:Heb teveel foto's gemaakt om ze snel op internet te zetten, maar deze vond ik toch wel leuk om even te laten zien.
Gulliver O'Britain
jeanie schreef:Varsha dat is wel schrikken zeg als je paard zo doet.Tarmine wilde graag de hengst van jou zien en we zijn dus tot het einde gebleven. Helaas niet gelukt maar veiligheid gaat voor alles.
Shaggy wordt ook een prachthengst en heeft de uitstraling van zijn vader .
Het is voor mij zaak om zo snel mogenlijk lid te worden van NST en het voorbrengen te oefenen
jeanie schreef:Varsha dat is wel schrikken zeg als je paard zo doet.Tarmine wilde graag de hengst van jou zien en we zijn dus tot het einde gebleven. Helaas niet gelukt maar veiligheid gaat voor alles.
Shaggy wordt ook een prachthengst en heeft de uitstraling van zijn vader .
Het is voor mij zaak om zo snel mogenlijk lid te worden van NST en het voorbrengen te oefenen

je werkt me wel het schaamrood op me wangen hihihi Monique_2 schreef:violar schreef:Glenn, liep beroerd en het schijnt dat hij spat heeft.
(nog even voor de duidelijkheid dit is mijn mening en niet bedoelt om te zeiken)
Oke, dit is jouw mening..
Ik vind niet dat je zo'n uitspraak op het i-net kunt zetten. Je hebt het -van horen zeggen. Het is dus helemaal niet zeker, grote kans dat het een l*lverhaal is. Zo ken ik er wel meerdere...
Dit zijn serieuze zaken, waar je een hengst (incl. hengstenhouder), waarschijnlijk onnodig, heel erg mee in een kwaad daglicht kun zetten!!!
Alleen jammer dat mn batterijen op waren na St Patrick....
Ik heb het lijstje gevolgd en hoop dat ik geen fouten heb gemaakt! Ik ben niet zo'n kenner wat namen betreft.)
, we moeten zeker die afspraak gaan maken, het mooie weer is nu voorbij maar goed, dat komt wel weer. Door sommige foto's heb ik ook een beetje een beeld kunnen krijgen bij je showtje. Altijd fijn dat je meedenkende grooms mee hebt
, wat zou je zonder moeten! Naar mijn idee heeft hij ook wel degelijk een hengstenuitdrukking!
Misschien vorig jaar, maar toen was ik er niet.Cayusejuhh schreef:
, ik had een fel gele bodywarmer aan en heb eigenlijk alleen maar gekeken en met niemand gepraat
Marjolein schreef:Als glen altijd zo loopt snap ik niet dat hij ooit goedgekeurd is...
Het jammer van het meisje op kent was dat het paard dus ook helemaal niet meer op het been reageerde. Beest hobbelde gewoon wat in de rondte lein maakte zelfs de opmerking dat je er moe van werd als je er alleen maar naar keek.
lonnie schreef:Marjolein schreef:Als glen altijd zo loopt snap ik niet dat hij ooit goedgekeurd is...
Het jammer van het meisje op kent was dat het paard dus ook helemaal niet meer op het been reageerde. Beest hobbelde gewoon wat in de rondte lein maakte zelfs de opmerking dat je er moe van werd als je er alleen maar naar keek.
dat vond ik inderdaad ook verschrikkelijk om aan te zien, zou me zo niet eens durven vertonen op een show...

)
Ik zeg maar 1 ding : Vind het niet raar dat hij niet meer op het been reageerd.
Jammer dat dat zo gaat.... Maar jah...
Maar wat ik wou vragen hebben jullie misschien ook foto's van de jonge hengsten?? Ben ik erg benieuwd naar
Word tensloten wel de nieuwe generatie hengsten
Nou ik hoop dat iemand foto's heeft
Richardjuh schreef:Jeetje zeg wat een veel gelul over die groote hengsten zegJammer dat dat zo gaat.... Maar jah...
Jammer genoeg kon ik zelf niet komen anders was ik er zeker geweestMaar wat ik wou vragen hebben jullie misschien ook foto's van de jonge hengsten?? Ben ik erg benieuwd naar
Het is wel de bedoeling dat ik een beetje makkelijk op m'n eigen "nieuwe" paardje kan komen als ie zover is.
En misschien ooit nog 2 span rijden , dan is het wel zo leuk als ze een beetje de zelfde maat zijn toch ?
Cayusejuhh schreef:Richardjuh schreef:Jeetje zeg wat een veel gelul over die groote hengsten zegJammer dat dat zo gaat.... Maar jah...
Jammer genoeg kon ik zelf niet komen anders was ik er zeker geweestMaar wat ik wou vragen hebben jullie misschien ook foto's van de jonge hengsten?? Ben ik erg benieuwd naar
welke grote hengsten????????????
De showhengsten