) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 

.... Vooral mijn Tiekie

Shahim schreef:hier ga ik dan
1. Boulonnais
2. Shire Horse
3. Noriker
4. Clydesdale
ik begrijp wel dat je elk paard graag ziet als het hetjouwe is, maar voor mij elk paard dat de zware kant uit gaat vind ik echt niets hebben.
Deze 4 zijn niet mijn ding qua uiterlijk
Voor te rijden, elk paard dat te braaf is valt uit de boot, dus alle rustige karaktertjes, ik vind dat je nog altijd moet rijden met een paard en er niet gewoon opzitten (wat ik bij heel veel mensen zie)
En je kan er trouwens veel meer mee dan alleen wat buitenritjes. Manuutje1990 schreef:Shahim schreef:hier ga ik dan
1. Boulonnais
2. Shire Horse
3. Noriker
4. Clydesdale
ik begrijp wel dat je elk paard graag ziet als het hetjouwe is, maar voor mij elk paard dat de zware kant uit gaat vind ik echt niets hebben.
Deze 4 zijn niet mijn ding qua uiterlijk
Voor te rijden, elk paard dat te braaf is valt uit de boot, dus alle rustige karaktertjes, ik vind dat je nog altijd moet rijden met een paard en er niet gewoon opzitten (wat ik bij heel veel mensen zie)
Ik voel me niet aangevallen omdat je koudbloedpaarden niet leuk vind hoor.. Maar waar ik me dus ontzettend aan kan irriteren is dat koudbloedpaarden worden gezien als de rustige lieve groote lobessen waar je niks meer mee kan dan wat buitenritjes en dat iedereen er op kan rijden omdat ze zo ontzettend braaf zijn.
Je mag wel even langs komen, mag je op ons Belgisch Trekpaard rijden.. Kijken of je ze dan nog zo rustig en saai vind..En je kan er trouwens veel meer mee dan alleen wat buitenritjes.
Shahim schreef:Manuutje1990 schreef:Ik voel me niet aangevallen omdat je koudbloedpaarden niet leuk vind hoor.. Maar waar ik me dus ontzettend aan kan irriteren is dat koudbloedpaarden worden gezien als de rustige lieve groote lobessen waar je niks meer mee kan dan wat buitenritjes en dat iedereen er op kan rijden omdat ze zo ontzettend braaf zijn.
Je mag wel even langs komen, mag je op ons Belgisch Trekpaard rijden.. Kijken of je ze dan nog zo rustig en saai vind..En je kan er trouwens veel meer mee dan alleen wat buitenritjes.
Heb ik jaren geleden achttal mee gereden... Als je van iets O-benen krijgt is het van dat wel.
Shahim schreef:.
Die zit vol temperament en als je d'r loslaat dan showt ze me toch een potje!! Verder nog komen er vaak een paar tinkers voorbij rijden en die lopen allemaal zeer netjes!
En álle arabieren waren NIET slank, dun, eng hoofd etc!
)
Lyte schreef:zeg dat niet te hard dta moet je is op die van kns gaan zitte. dies niet te houwe die wil alleen maar hard. maar er zijn er genoeg die sloom zijn. maar er zijn der ook wel wat die lekker willen werken.Mijn minst favo rassen zijn:
2. Tinker (srry tinkereigenaren, maar ze zijn mij wat te sloom)
)
v0sj schreef:Fjorden, vind ik gewon niet lekker rijden vind ik meer voor de kar , huifkar enzo
v0sj schreef:Fjorden, vind ik gewon niet lekker rijden vind ik meer voor de kar , huifkar enzo

Mensen denken hierbij aan het prototype van het ras; natuurlijk noem je nooit een ras waar je zelf mee om gaat, omdat je weet welke verschillende kanten er aan dat ras zitten. Over rassen waar je nooit/weinig mee om gaat heb je snel vooroordelen.